קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות62
מגזין

ספייס שפשף סלמון בגריל

ספייס שפשף סלמון בגריל
ספייס שפשף סלמון בגריל נטול גלוטן,, ו pescatarian מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 570 קלוריות, 60 גרם חלבון ו 27 גרם שומן. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם זרעי שומר, פלפל, מלח כשר וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. מתכונים דומים: ספייס שפשף סלמון בגריל עם סלסה מלפפון פיקנטי, ספייס שפשף סלמון, ו סלמון שפשף תבלינים.

הוראות

1
הוסף את כל הזרעים למחבת קטנה על חום בינוני. טוסט במשך 2-3 דקות תוך טלטול המחבת. טוחנים את הזרעים במטחנת קפה, מטחנת תבלינים או מרגמה ועלי עד בסדר.
מרכיבים שתצטרך
תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה
4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
ציוד שתשתמש בו
מרגמה ועלימרגמה ועלי
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים את המלח, הסוכר והפלפל לתערובת התבלינים ומערבבים לשלב.2 יש לשטוף את הסלמון מתחת למים קרים להתייבש עם מגבת נייר.
מרכיבים שתצטרך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
3
מניחים על קלף מצופה תבנית אפייה ומפיצים את תערובת התבלינים על צד הבשר בלבד. אפשר לדגים לנוח במשך 30 דקות בטמפרטורת החדר לצלייה מהירה יותר.3 הכן את הגריל לגובה בינוני ומעייל את הסורגים עם ספריי בישול או מברשת בשמן זית.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4
מניחים את העור בצד סלמון למטה גריל במשך 5-6 דקות. הפוך וגריל לעוד 5-8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
5
הסר ללוח חיתוך לשרת.
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי כוסברהזרעי כוסברה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי כמוןזרעי כמון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי שמיר (לא עשב)זרעי שמיר (לא עשב)2(חוֹרֶף)זרעי שומרזרעי שומר2ריבס, קצוץ טרי או קפואהפוך אותו וגריל לעוד 5-8 דקות. השתמש מרית דגים גדולה או 2 מרית כדי להסיר את הדגים ללוח חיתוך. מגישים צד עור למטה לטרוףהפוך אותו וגריל לעוד 5-8 דקות. השתמש מרית דגים גדולה או 2 מרית כדי להסיר את הדגים ללוח חיתוך. מגישים צד עור למטה לטרוף1קטןיוצקים את התבלינים לתוך מנה ומוסיפים 1 כף מלח כשר, 2 כפות סוכר לבן 3/4 כפית פלפל שחור. תערבב את זה.יוצקים את התבלינים לתוך מנה ומוסיפים 1 כף מלח כשר, 2 כפות סוכר לבן 3/4 כפית פלפל שחור. תערבב את זה.1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1סלמון (2 צדדים)סלמון (2 צדדים)2ריבס, קצוץ טרי או קפואספייס שפשף סלמון בגרילספייס שפשף סלמון בגריל2ריבס, קצוץ טרי או קפואיש לשטוף את הסלמון מתחת למים קרים להתייבש עם מגבות נייר. מניחים פיסת קלף על מגש אפייה ומניחים עליה את הסלמון. מדהיםיש לשטוף את הסלמון מתחת למים קרים להתייבש עם מגבות נייר. מניחים פיסת קלף על מגש אפייה ומניחים עליה את הסלמון. מדהים2(חוֹרֶף)סוכר לבןסוכר לבן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי חרדל צהובזרעי חרדל צהוב2ריבס, קצוץ טרי או קפואבמטחנת תבלינים, מטחנת קפה ישנה או מרגמה ועלי, לטחון את התבלין עד שהם בסדר. יש לי מטחנת קפה Krups ישנה שעובדת נהדר ומוקדשת רק לטחינת תבליניםבמטחנת תבלינים, מטחנת קפה ישנה או מרגמה ועלי, לטחון את התבלין עד שהם בסדר. יש לי מטחנת קפה Krups ישנה שעובדת נהדר ומוקדשת רק לטחינת תבלינים2ריבס, קצוץ טרי או קפוא[הדפס][הדפס]

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא יין בדיעבד שרדונה. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.