קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות83
מגזין

סלמון נא עם מלפפונים ותה ירוק גרניטה - Saumon cru et granité de concombre au thé vert

סלמון נא עם מלפפונים ותה ירוק גרניטה - Saumon cru et granité de concombre au thé vert
סלמון גולמי עם מלפפונים ותה ירוק Granita-Saumon cru et granité de concombre au thé vert עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 505 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן כל אחד. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך למקם אותו על גבי הסלמון, לשים אותו על הצלחות, לשרת בלי לחכות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב גרידת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. מתכון זה מ לה טרטן Gourmande יש 2 אוהדים. נסו Sumon a l ' moiselle (סלמון עם סורל & שאלוט), סלמון עם עדשים וחמאת עשב חרדל (Saumon aux Lentilles), ו זנגביל שום חריקות Vert (שעועית ירוקה) (מתכונים דומים).

מרכיבים

1קליפת מלפפוןקליפת מלפפון2ריבס, קצוץ טרי או קפואלהעביר את הכנת מלפפון למחבת רדודה ומקום במקפיאלהעביר את הכנת מלפפון למחבת רדודה ומקום במקפיא2המשך להקפיא לשבור גבישי קרח עד קפוא לחלוטין, על 3 שעות בהתאם לכמותהמשך להקפיא לשבור גבישי קרח עד קפוא לחלוטין, על 3 שעות בהתאם לכמות2ריבס, קצוץ טרי או קפואיש לשטוף את הלימוןיש לשטוף את הלימון1רצועהקח נחמד של גרידת לימון כף המיץ שלהקח נחמד של גרידת לימון כף המיץ שלה1דאשיוצקים שמן זית, ולשמור מכוסה במקרר עד מוכן לשימושיוצקים שמן זית, ולשמור מכוסה במקרר עד מוכן לשימוש1פרוסהלשטוף את הפלפל דקלשטוף את הפלפל דק2ריבס, קצוץ טרי או קפואמגישים ללא המתנהמגישים ללא המתנה1פרוסההסלמון דקהסלמון דק2ריבס, קצוץ טרי או קפואמניחים אותו על גבי הסלמוןמניחים אותו על גבי הסלמון1הסר את הזרעים וחתוך אותוהסר את הזרעים וחתוך אותו30כל דקות, באמצעות מזלג, מערבבים את granita, גירוד אותו בתחתית וצדדים של המחבת, כך שהוא קופא באופן שווהכל דקות, באמצעות מזלג, מערבבים את granita, גירוד אותו בתחתית וצדדים של המחבת, כך שהוא קופא באופן שווה2ריבס, קצוץ טרי או קפואמקשטים עם קליפות לימון ופרוסות הפלפלמקשטים עם קליפות לימון ופרוסות הפלפל2ריבס, קצוץ טרי או קפואתן מנוחה 10 mnsתן מנוחה 10 mns2ריבס, קצוץ טרי או קפואמערבבים אותו עם סוכר, מיץ לימון, אבקת תה וקורטוב של מלחמערבבים אותו עם סוכר, מיץ לימון, אבקת תה וקורטוב של מלח2ריבס, קצוץ טרי או קפואשים את זה על הצלחות עם 1/2 מלפפון קלוף פרוסשים את זה על הצלחות עם 1/2 מלפפון קלוף פרוס2ריבס, קצוץ טרי או קפואמתבלים במלח ופלפלמתבלים במלח ופלפל2ריבס, קצוץ טרי או קפואמפזרים עם עשבי תיבול קצוציםמפזרים עם עשבי תיבול קצוצים2ריבס, קצוץ טרי או קפואכאשר אתה מוכן לשרת, לקחת מזלג לעשות כפית של מלפפון granitaכאשר אתה מוכן לשרת, לקחת מזלג לעשות כפית של מלפפון granita

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יקב פולי סטיישן. שרדונה ריטה הילס עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.