קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות81
מגזין

סלמון שווארמה ירוק

סלמון שווארמה ירוק
זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. אם יש לכם פילה סלמון, שיני שום, קינמון טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכונים דומים: Shawarma Djaj -- עוף שווארמה (לבנון-המזרח התיכון), שווארמה עוף עם שעועית ירוקה וקישואים, ו שווארמה עוף עם שעועית ירוקה וקישואים.

הוראות

1
טהור הראשון 8 מרכיבים בבלנדר עד חלקה. מרינדה העונה לטעום עם מלח ופלפל. לעשות קדימה יכול להיעשות 1 יום קדימה. כיסוי וצינה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
מניחים פילה סלמון על מגש. מרינדה כפית על דגים ולהפוך למעיל. כיסוי; צמרמורת לפחות 1 שעה ועד 3 שעות. לבנות אש בינונית-חמה בגריל פחם,או לחמם גריל גז גבוה. גריל דגים בסל דגים, אם תרצה, עד רק מבושל דרך, על 4 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
פילה סלמוןפילה סלמון
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה Antica (Mountain Select) עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.