קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

כריכי פיתה עם קציצת כבש וחציל

כריכי פיתה עם קציצת כבש וחציל
כריכי פיתה קציצה כבש וחציל יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 30 גרם חלבון 30 גרם של שומן, וסך הכל 559 קלוריות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם רכשת רוטב מרינרה, צנוברים, אורגנו, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. עם כפית ציון של 39% המנה הזאת לא משהו. מתכונים דומים: כריכי כדורי בשר הודו ים תיכוניים (Pitan or Wrap), טלה חריף עם פירה חצילים חרוך ופיתה, ו כבש חריף עם מחית חצילים חרוך ופיתה.

הוראות

1
בקערה גדולה, מערבבים את הביצה, כבש, חצילים, בצל, פטרוזיליה, צנוברים, פירורי לחם, גבינת פרמזן, שום, מלח, פלפל, בזיליקום ואורגנו. לעצב את התערובת לתוך כדורי 1 1/2 אינץ 'ולמקם אותם 1 אינץ' זה מזה בתבנית אפייה משומנת 12 על ידי 17 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
2
אופים כדורי בשר בתנור 425 עד שהם משחימים היטב, 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
כף החוצה ולהשליך כל שומן מן פאן. מערבבים ברוטב מרינרה ו ווסטרשייר, גירוד חתיכות השחמה מתחתית מחבת והפיכת כדורי בשר למעיל.
מרכיבים שתצטרך
4
אופים עד הרוטב הוא מהביל, 3 עד 5 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
5
כדורי בשר בכפית לתוך קערה, לגרד רוטב עליהם. קציצות עם כפית ורוטב ללחמים בכיס ומניחים טבעות פלפל אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם יבשים בסגנון איטלקיפירורי לחם יבשים בסגנון איטלקי1(יכול להיות או להרחיק)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)1גדולביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות חצילים קצוצים דק (אודות1/2 כוסות חצילים קצוצים דק (אודות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1(יכול להיות או להרחיק)פלפל טחון טריפלפל טחון טרי680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טלה או בשר טחוןטלה או בשר טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב מרינרה שנרכשרוטב מרינרה שנרכש796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טחוןפטרוזיליה טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילה אחת (12 אונקיות) גבינת בריחבילה אחת (12 אונקיות) גבינת ברי6pocket breads (5 in. רחב), לחתוך לחציpocket breads (5 in. רחב), לחתוך לחצי1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,Europe. kgmEurope. kgm