קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות35
מגזין

לבן צ'ילי IV

לבן צ'ילי IV
זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -30 דקות. . אם יש לכם עלי דפנה, פלפל, פלפלים צ'ילה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 84%. מתכונים דומים: 6th תחרות צ'ילי שנתית: ערך # 6-סיר חרס Jalapeno פופר עוף לבן צ' ילי, צ'יפוטלה עוף צ' ילי לבן עם תירס ושעועית לבנה {ללא גלוטן}, ו צ'ילי לבן.

הוראות

1
בסיר גדול מעל חום בינוני גבוה, לבשל עוף בשמן זית עם פלפל שחור עד חום. מערבבים בצל, שום וצ ' ילי ומבשלים עד הבצל מתחיל להתרכך.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
שמן זיתשמן זית
עוף שלםעוף שלם
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מערבבים בפלפלים, פטריות, שעועית, בצל ירוק ופטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
בצל ירוקבצל ירוק
פטריותפטריות
פטרוזיליהפטרוזיליה
שעועיתשעועית
3
יוצקים יין ומרק עוף. מתבלים בבוליון, רוזמרין, טימין, אורגנו וכמון.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
מרק דגיםמרק דגים
רוזמריןרוזמרין
אורגנואורגנו
כמוןכמון
טימיןטימין
ייןיין
4
מניחים עלי מפרץ בסיר, לכסות, להפחית חום ומבשלים 90 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר

ציוד

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Casteller Cava Rosado. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Casteller Cava Rosado
Casteller Cava Rosado
Casteller Cava Rosé הוא יין מבעבע טעים שנעשה בשיטה המסורתית, עם תסיסה שנייה בבקבוק. בגיל 12 חודשים על lees לפני שחרורו, הוא מספק באופן עקבי טעמים פרימיום.קאווה תוססת, חמצמץ זה יהיה זוג טוב עם רוב טאפאס, בנוסף פירות טריים, עוגות ברי גבינות רכות, שמנת. יש לו יותר ממספיק סגנון וחומר להיות אפריטיף מעולה בכוחות עצמו.