קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות168
ציון בריאות1
מגזין

לבקוכן השני

לבקוכן השני
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל Lebkuchen השני. מנה אחת מכילה 79 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. והוא יספק כ 168 מנות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם וצמחוני דיאט. אם יש לך אגוז מוסקט טחון, קינמון טחון, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 25 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. . נסו Lebkuchen, Lebkuchen, ו Lebkuchen (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא דבש לרתיחה בתנור הולנדי גדול; להסיר מהחום, להתקרר מעט. מערבבים בסוכר חום, ביצים מוכות, קליפת לימון ומיץ.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
קליפת לימוןקליפת לימון
דבשדבש
מיץמיץ
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מערבבים קמח, סודה לשתייה ותבלינים בקערת ערבוב גדולה; מוסיפים בהדרגה לתערובת דבש, מערבבים היטב. מערבבים בציטרון ופקאנים קצוצים, מיזוג טוב. כיסוי וצינה לילה.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות פקאןחתיכות פקאן
סודה לשתייהסודה לשתייה
CitronCitron
תבליניםתבלינים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
3
מחממים תנור ל 400 מעלות F (200 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
צורה בצק לתוך כדורי 1 אינץ'; מקום 2 סנטימטרים זה מזה על יריעות עוגיות משומן. לחץ בעדינות על הכדור לעובי 1/4 אינץ ' עם תחתית כוס טבול במים קרים. בעדינות לחץ על פרוסת שקדים במרכז כל עוגייה.
מרכיבים שתצטרך
שקדיםשקדים
עוגיותעוגיות
בצקבצק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים במשך כ -10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
הסר סדינים עוגיות מהתנור.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
7
מברשת זיגוג על עוגיות ולהסיר מתלים חוט מגניב.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
זיגוגזיגוג
1
שלב 1 1/2 כוסות סוכר ומים בסיר כבד קטן; לבשל על אש נמוכה, ערבוב עד הסוכר מתמוסס. מבשלים מעל חום גבוה, ללא ערבוב, עד התערובת מגיעה שלב חוט (230 מעלות F ).
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר מהחום; מערבבים בסוכר של ממתקים, ערבוב היטב.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
3
מניחים על אש נמוכה, במידת הצורך, כדי לשמור על עקביות צליעה.

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים פרוסיםשקדים פרוסים2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים5326 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאתרוג מסוכר קצוץאתרוג מסוכר קצוץ796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר מנופה של ממתקיםסוכר מנופה של ממתקים3קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2בצל צהוב בינוני, קצוץקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קינמון טחוןקינמון טחון11 קילו קישואים,ציפורן טחוןציפורן טחון2(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים3(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן