קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות51
מגזין

לזניה צמחונית

לזניה צמחונית
לזניה צמחונית היא מנה עיקרית ים תיכונית. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה 31% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 27 גרם חלבון, 23 גרם שומן, ובסך הכל 497 קלוריות. 1 אדם התרשם מתכון זה. אם יש לכם פלפלת, רסק עגבניות כף שולחן, שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 30 דקות. עם כפית ציון 75%, המנה הזו טובה. מתכונים דומים: לזניה צמחונית מעוררת תיאבון-ללא בשר יום אחד בשבוע לכוכב לכת בריא יותר, לזניה לבנה עם פרמיג'אנו בסקיאמלה (לזניה בביאנקו ), ו לזניה עם ארטישוק (לזניה די קרסיופי).

יין מומלץ: קיאנטיname, Montepulciano, סנג ' ובזה

קיאנטי, מונטפולצ 'יאנו וסנג' ובזה הן אפשרויות מצוינות ללזניה. לזניה משתלבת היטב עם יין אדום בעל גוף בינוני עם חומציות גבוהה יותר. סנג 'ובזה, מונטפולצ' יאנו וקיאנטי כולם מתאימים לחשבון. קסטלו די מונסנטו איל פוג ' יו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
קסטלו די מונסנטו איל פוג ' יו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
קסטלו די מונסנטו איל פוג ' יו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
צבע: בהיר גרנט אדום. זר: מורכב ומפותח עם ניחוחות פרי בשלים. חיך: אינטנסיבי ועשיר עם משקל רב ותמצית, מתיקות של פירות בשלים להשתהות בגימור ארוך. מומלץ עם: ברווז, ציפורים משחק, מנות בשר אדום. התאמה מצוינת עם קורס גבינה משובח.