קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות13
מגזין

לחם קישואים ללא גלוטן

לחם קישואים ללא גלוטן
זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות ו-25 דקות. אם יש לך רסק תפוחים, קמח טף, ביצים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. . מתכונים דומים: לחם זוקיני שוקולד זוגי בריא ( ללא אגוז + טבעוני + ללא גלוטן!), לחם קישואים ללא גלוטן, ו לחם זוקיני ללא גלוטן.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). גריז מחבת כיכר 9x5 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
תנורתנור
2
מערבבים קמח כוסמת, קמח טף, קינמון, סודה לשתייה, מלח, אבקת אפייה, וגרידת לימון בקערה. לנצח ביצים, רסק תפוחים, סירופ מייפל, שמן קוקוס, ותמצית וניל יחד בקערה גדולה עם מיקסר חשמלי עד מעורבב היטב. בהדרגה להוסיף תערובת קמח למרכיבים רטובים, מכה על מהירות נמוכה עד הבלילה הוא פשוט מעורבב. בעדינות לקפל קישואים, צימוקים, שקדים לתוך הבלילה עד מופץ באופן שווה; לשפוך לתוך מחבת כיכר מוכן.
מרכיבים שתצטרך
קמח כוסמתקמח כוסמת
תמצית ונילתמצית וניל
סודה לשתייהסודה לשתייה
שמן קוקוסשמן קוקוס
סירופ מייפלסירופ מייפל
רסק תפוחיםרסק תפוחים
גרידת לימוןגרידת לימון
קמח טףקמח טף
קינמוןקינמון
קישואיםקישואים
שקדיםשקדים
צימוקיםצימוקים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
מחבת כיכרמחבת כיכר
קערהקערה
3
אופים בתנור שחומם מראש עד שקיסם מוכנס למרכז יוצא נקי, כ 1 שעה. מגניב המחבתות במשך 10 דקות לפני הסרת להתקרר לחלוטין על מתלה תיל.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטעם מייפל לפי הטעםטעם מייפל לפי הטעם0(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח כוסמתקמח כוסמת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן קוקוס, נמסשמן קוקוס, נמס3ביציםביצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קינמון טחוןקינמון טחון1לימון, מקונןלימון, מקונן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים חתוכיםשקדים חתוכים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח טףקמח טף2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים מגורדיםקישואים מגורדים