קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות11
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם תירס אוכמניות לימון עם בזיליקום

לחם תירס אוכמניות לימון עם בזיליקום
המתכון לימון אוכמניות לחם תירס עם בזיליקום יכול לספק את התשוקה הדרומית שלך בערך 45 דקות. אתה מקבל לחם שמגיש 3. מנה אחת מכילה 855 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 39 גרם שומן. אם יש לכם אבקת אפייה, גרידת לימון, אוכמניותוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. מתכונים דומים: לחם בננה אוכמניות לימוני, פגישה לקפה! לחם בננה אוכמניות לימוני, ו תירס בגריל & אוכמניות Flatbread עם גבינת עזים מוקצפת & ויניגרט בזיליקום.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאוכמניות טריות (מאובקות בקמח)אוכמניות טריות (מאובקות בקמח)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מעט מרוכךחמאה, מעט מרוכך2(חוֹרֶף)חמאה, מומסת ומקוררתחמאה, מומסת ומקוררת2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2largesביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי, פרוס דק (או 1-2 Tbsps של בזיליקום יבש עבור טעם אינטנסיבי יותר)בזיליקום טרי, פרוס דק (או 1-2 Tbsps של בזיליקום יבש עבור טעם אינטנסיבי יותר)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בזיליקום טרי קצוץ דקבזיליקום טרי קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבן גס-קמח תירסאבן גס-קמח תירס11 קילו קישואים,תמצית לימוןתמצית לימון1x לימון גרידהx לימון גרידה1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הזכייה וון ריזלינג עם 4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
וון זכייה ריזלינג
וון זכייה ריזלינג
אם אהבת את ה — 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח משלחת חיפוש אחר הלב שלך — אתה תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזקה יותר מ-14', היא גם יבשה ועשירה יותר. וזה כמו שזה צריך להיות; הפרוטות של מתיקות הוא מכיל יעלה ויפול עם המבנה של היין של כל שנה, כי זה מה שעושים ייננים הגיוניים. האחרים פשוט להגדיר נוסחה והיין "" יש XY גרם של סוכר וזאט של זאט."לא זכייה ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש ותה מתוק כך תוכל לשמור על שינוי דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא לחכות, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.