קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

לחם תירס מחבת

לחם תירס מחבת
מחבת המתכון Cornbread מוכן בערך 25 דקות. והוא בהחלט גדול צמחוני ומתאים לאוהבי מזון דרומי. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 114 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 4g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הלחם הזה. מתכון זה של חלוצה אישה יש 1 אוהדים. אם יש לכם קמח, סודה לשתיה, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו לחם תירס מחבת, לחם תירס" ראשון " מחבת, ו לחם תירס מחבת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 450 מעלות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים קמח תירס, קמח, מלח ואבקת אפייה בקערה. מערבבים יחד.מדוד את חלב החמאה בכוס מדידה והוסף את הביצה. מערבבים יחד עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
חלב-חמאהחלב-חמאה
קמח תירסקמח תירס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
קערהקערה
3
מוסיפים את הסודה ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
4
יוצקים את תערובת החלב לתוך החומרים היבשים. מערבבים עם מזלג עד בשילוב. בקערה קטנה, להמיס 1/4 קיצור. לאט להוסיף התקצרות מותכת לבלילה, ערבוב עד רק בשילוב. במחבת ברזל, להמיס את שאר 2 כפות התקצרות על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
5
יוצקים את הבלילה למחבת החמה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
להתפשט כדי לאזן את פני השטח. (בלילה צריך לרחוש.) מבשלים על הכיריים במשך 1 דקה, ואז אופים במשך 20 עד 25 דקות או עד חום זהוב. הקצוות צריכים להיות פריכים!
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מקסימין Grunhauser Hernberg ריזלינג Kabinett. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
Maximin Grunhauser Hernberg ריזלינג Kabinett
Maximin Grunhauser Hernberg ריזלינג Kabinett
קלאסי, אלגנטי Ruwer ריזלינג עם פוטנציאל הזדקנות עצומה. יין זה מציג אף צמחי, הערות פירות בשלים על החיך, וחומציות ממריצה.