קושירגיל
מוכן ב28 דק.
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם תירס צ'יפוטלה עם גבינת צ' דר ובצל ירוק

לחם תירס צ'יפוטלה עם גבינת צ' דר ובצל ירוק
מתכון לחם תירס צ'יפוטלה עם גבינת צ' דר ובצל ירוק מוכן תוך כ 28 דקות, והוא בהחלט מצוין צמחוני ומתאים לאוהבי מזון דרומי. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 223 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק מעטים באמת אהבו את הלחם הזה. אם יש לך חלב, סוכר, צ'ילי צ' יפוטלה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: גריסים עם תירס בגריל, בצל, פלפלים וגבינת צ'דר, צ'אודר עוף, תירס ותפוחי אדמה עם צ' ילי ירוק וגבינת צ'דר, ו הודו אדובו בגריל עם עגבניות ירוקות וגבינה בגריל צ'דר מעושן + מיונז דבש צ' יפוטלה.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הכוכב הסגול אגמים עתיקים ריזלינג עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
כוכב סגול אגמים עתיקים ריזלינג
כוכב סגול אגמים עתיקים ריזלינג
ניחוחות של משמשים ואפרסקים לבנים נושאים דרך החיך האמצעי המתוק עם טעמים של משמש מיובש, פירות אבן ודבש. מאוזן על הגימור עם חומציות טבעית.