קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות10
ציון בריאות0
מגזין

לחם תירס רצועות

לחם תירס רצועות
המתכון רצועות לחם תירס מוכן בתוך כ 30 דקות והוא בהחלט אדיר צמחוני אפשרות לאוהבי אוכל דרומי. מתכון זה מכין 10 מנות עם 150 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. אם יש לכם תערובת ביסקוויטים/אפייה, חמאה, תירס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. עם כפית ציון 15%, המנה הזו די גרועה. מתכונים דומים: רצועות עוף עשב עם אורז תירס וגזר, סלט רצועות תירס בגריל עם קרם טרגון, ו רצועות לחם מלוחות.

הוראות

1
בקערה שלבו תערובת ביסקוויטים ותירס עד שהתערובת יוצרת כדור. הופכים למשטח מקומח קלות ולשים 10-12 פעמים. טפיחה לתוך 10-ב. איקס 6-אין. מלבן.
מרכיבים שתצטרך
תערובת ביסקוויטתערובת ביסקוויט
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
חותכים ל -3 אינץ'. איקס 1-אין. רצועות; רול בחמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
גלולגלול
3
מניחים בתוך 15 אינץ ' משומן. איקס 10-אין. איקס 1-אין. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בחום של 450 מעלות במשך 12-14 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מגישים חם.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ניתן לשלב את דרום עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דומיין לסורה יבש קובי קלאסיק ריזלינג. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
דומיין לסורה דריי קובי קלאסיק ריזלינג
דומיין לסורה דריי קובי קלאסיק ריזלינג
מיץ ריזלינג של דומיין לסורה מותסס ב 100% במיכלים אל חלד. בעודו על גביו, היין מתערבל ביד (ב) טונאז ' סור שקרים) פעם בחודש, למשך 11 חודשים. תהליך זה מפתח מורכבות נוספת של טעמים וניחוחות. לריזלינג היבש הזה יש ריחות של פריחת הדרים וגרידת לימון, מרובדים על החיך עם רמזים לאגס.ריזלינג זה משתלב היטב עם אמנדין פורל, צדפות גולמיות והוא אפריטיף מקסים.