קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

מאפינס טארט חמאה

מאפינס טארט חמאה
אם אתה רוצה להוסיף עוד לקטו אובו צמחוני מתכונים לרפרטואר שלך, מאפינס טארט חמאה עשויים להיות מתכון שכדאי לנסות. ארוחת בוקר זו כוללת 294 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 12. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-52 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם יש לכם קמח, אגוזי מלך, חמאה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון מדהים של 31%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: מאפינס טחינה ללא גלוטן עם דובדבנים טארט, ללא אגוזים חמאת בוטנים חמאת בננה שוקולד צ'יפס מאפינס, ו ריבועי טארט חמאה.

הוראות

1
מניחים צימוקים, סוכר, חמאה, ביצים, חלב ווניל בסיר גדול עם תחתית כבדה. מבשלים על אש בינונית, מערבבים לעתים קרובות עד שהתערובת חמה, מסמיכה מעט ורק מתחילה לבעבע, כ -4 עד 5 דקות. מצננים מעט, לא מכוסים, במקרר, תוך המשך המתכון.
מרכיבים שתצטרך
צימוקיםצימוקים
ונילוניל
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מחממים תנור ל 375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס). משמנים 12 כוסות מאפין או מצפים בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
3
מערבבים קמח עם אבקת אפייה, סודה ומלח בקערת ערבוב גדולה. יוצרים באר במרכז ויוצקים פנימה תערובת צימוקים חמה תוך ערבוב רק עד לאיחוד. מערבבים פנימה אגוזים עד לקבלת תערובת אחידה. כף בלילה לכוסות מאפינס.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
צימוקיםצימוקים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
אגוזיםאגוזים
מלחמלח
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
ספינות מאפינסספינות מאפינס
4
אופים בחום של 375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס) במרכז התנור עד להזהבה ובודק עוגה המוחדר למרכז מאפין יוצא נקי, בערך 15 עד 17 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מוציאים מהתנור ויוצקים מיד כ -1 כפית סירופ על כל מאפין. מגניב מאפינס בכוסות במשך 10 דקות, ולאחר מכן להסיר את המדף.
מרכיבים שתצטרך
סירופסירופ
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מגישים חם.