קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות4
מגזין

מאפינס סובין אורז של אן

מאפינס סובין אורז של אן
צריך ללא גלוטן, ללא מוצרי חלב, וארוחת בוקר צמחונית? מאפינס סובין אורז של אן יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה 227 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 8 גרם שומן. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו סובין אורז, מלח, קורנפלור לא מהונדס גנטית, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו מאפינס סובין קינמון תפוח / סופר סובין מאפין הבלילה, פוסט צימוקים סובין תפוח רוטב סובין דגנים מאפינס, ו מאפינס סובין (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות. משמנים מאפין או שניים (עבור 12 מאפינס) ומניחים בצד.באמצעות מיקסר, קרם Sucanat או Rapadura עם מרגרינה.
מרכיבים שתצטרך
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
SucanatSucanat
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ציוד שתשתמש בו
בישול פולנטהבישול פולנטה
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מוסיפים ביצים, בננות מקולפות ווניל. הכה עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
3
שלב את המרכיב היבש שנותר יחד, והוסף תערובת כדי לערבב רטוב עם ידיים או כף. לגרוף הבלילה לתוך שימורי מאפין, ממלא כל כוס לחלק העליון.
ציוד שתשתמש בו
בישול פולנטהבישול פולנטה
4
אופים 20-30 דקות, או עד מאפין קופץ בחזרה כאשר נלחץ קלות.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

11 קילו קישואים,אבקת אפייה ללא אלומיניוםאבקת אפייה ללא אלומיניום11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2בננות בשלותבננות בשלות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח אורז חום מתוקקמח אורז חום מתוק2(יכול להיות או להרחיק)יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תירס לא מהונדס גנטיתעמילן תירס לא מהונדס גנטית1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרגרינה ללא חלב (כגון התפשטות איזון כדור הארץ)מרגרינה ללא חלב (כגון התפשטות איזון כדור הארץ)2ביציםביצים1(יכול להיות או להרחיק)1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים אורגנייםצימוקים אורגניים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסובין אורזסובין אורז1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקSucanat או Rapadura (יכול sub סוכר חום)Sucanat או Rapadura (יכול sub סוכר חום)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח טפיוקהקמח טפיוקה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח טףקמח טף1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1(יכול להיות או להרחיק)מסטיק xanthanמסטיק xanthan