קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות4
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפינס סלמון ותירס עם ממרח גבינה

מאפינס סלמון ותירס עם ממרח גבינה
מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 214 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו חמאה, חלב חמאה, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: פקאן דובדבן מורח על מאפינס תירס, מאפינס תירס קאובוי עם התפשטות כוסברה, ו ממרח גבינת סלמון.

מרכיבים

3(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלמון משומר (מנוקז & ניקה של כל פסולת)סלמון משומר (מנוקז & ניקה של כל פסולת)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת128אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שימורי תירס מוקרםשימורי תירס מוקרם1ביצה (מוכה קלות)ביצה (מוכה קלות)2(חוֹרֶף)עירית טרייה (קצוץ)עירית טרייה (קצוץ)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה (קצוצה)פטרוזיליה טרייה (קצוצה)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת gouda (מגוררת & עשוי תת צ'דר)גבינת gouda (מגוררת & עשוי תת צ'דר)11 קילו קישואים,1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1פלפל אדום (גודל sml & קצוץ דק)פלפל אדום (גודל sml & קצוץ דק)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח העלאת עצמיקמח העלאת עצמי

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. הכרמים של משפחת פרנק לואיס ויניארד שמורים בשרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 62 דולר לבקבוק.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.