קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

מאפינס תירס אוכמניות עם חמאת וניל

מאפינס תירס אוכמניות עם חמאת וניל
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני לחם, אז נסו מאפינס תירס אוכמניות עם חמאת וניל. והוא מתאים להגשה ל 24 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 2 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל של 142 קלוריות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו -29 היו אומרים שהוא הגיע למקום. גשו לסופר וקנו אוכמניות, תמצית ונילן, ביצה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 25 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים כף ציון של 14%. נסו מאפינס תירס אוכמניות עם חמאת וניל, מאפינס תירס אוכמניות עם זיגוג וניל, ו מאפינס אוכמניות וניל (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים אתתנור ל 400 מעלותפ.
1
שלב אתקמח תירס, קמח, אבקת אפייהמלחבקערת ערבוב. בקערה נפרדת, לשלב אתחמאה, חלב, סודה לשתיה, ביצה וניל. לאט לאט לשלב את תערובת החלב לתוך החומרים היבשים ומערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חלב-חמאהחלב-חמאה
ונילוניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
להוסיףקיצור נמס, תוך ערבוב מתמיד. מערבבים פנימהאוכמניות מיובשות (אתה יכול להשתמש קצת יותר או קצת פחות אם אתה רוצה).
מרכיבים שתצטרך
אוכמניותאוכמניות
קיצורקיצור
3
יוצקים לתוך מחבת מיני מאפין משומנת, מנסה לוודא אתאוכמניות להישאר מופץ באופן שווה.
ציוד שתשתמש בו
מגש מאפינסמגש מאפינס
4
אופים עד להזהבה, בערך 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
1
שלבאת החמאה המרוככת, הסוכר ואת הקוויאר משעועית הווניל. מערבבים עד לאיחוד מוחלט, וואז מורחים לרמקין ומגישים עם המאפינס החמים. (ניתן להכין חמאה מבעוד מועד ולאחסן במקרר.)
מרכיבים שתצטרך
שעועית ונילשעועית וניל
חמאהחמאה
קוויארקוויאר
מורחיםמורחים
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום בתפריט? נסה להתאים עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. בוליג-להנרט פייספורטר גולדטרופצ ' ן ריזלינג ספאטלס עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
בוליג-להנרט פיספורטר גולדטרופצ ' ן ריזלינג ספטלזה
בוליג-להנרט פיספורטר גולדטרופצ ' ן ריזלינג ספטלזה
מלא בטעמי פירות בשלים וטרופיים כמו אננס, מנגו וגויאבה, עם מבטאים של מאפה. מציע גימור בהיר של קיווי וליים, מראה מגע של קמומיל ושמנת.