קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות25
מגזין

מבשלים את הספר: עגבניות ירושה ג'ינג'ר במרינדה עם אבטיח , בוראטה, & ארוגולה מתובל

מבשלים את הספר: עגבניות ירושה ג'ינג'ר במרינדה עם אבטיח , בוראטה, & ארוגולה מתובל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנות ראשונות, אז תנו הזדמנות ל לבשל את הספר: עגבניות ירושה ג'ינג'ר במרינדה עם אבטיח, בוראטה, & ארוגולן חריף. מתכון זה נטול גלוטן וצמחוני מספק מנה 6 . מנה זו מכילה סביב 8 גר' של חלבון, 46 גרם של שומן, וסך הכל 512 קלוריות. מתכון זה מ רציני אוכל יש 1 אוהדים. זה יהיה להיט בחג הקיץ שלך. אם יש לך תינוק ארוגולה, בצל, חתיכות, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו מבשלים את הספר: סטייקים פולנטה עם אספרגוס פסטו, עגבניות שרי, בוראטה, עגבניות ירושה עם בוראטה, ו בוראטה עם עגבניות ירושה מ ' די ברונו אחי בית הגבינה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מגררים את הג ' ינג ' ר על החורים הגדולים של פומפיה. עטפו את הג ' ינג ' ר המגורד בחתיכת גבינה או מגבת מטבח דקה וסחטו מעל קערה בינונית כדי לחלץ את המיץ. אתה צריך בערך 4 כפות של מיץ.
מרכיבים שתצטרך
2
לטאטא את מיץ הג ' ינג ' ר, 1/2 כוס שמן זית, ואת חומץ שרי בקערה בינונית כדי להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיף את העגבניות, בצל אדום, וחצי בזיליקום לזרוק עד בשילוב היטב. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל. אפשר לעגבניות להשרות בטמפרטורת החדר במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את האבטיח לעגבניות המושרות וזורקים עד לשלב טוב. לזרוק את ארוגולה בקערה אחרת עם 1 כף הנותרים של שמן זית העונה כדי לטעום עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
5
מחלקים את תערובת עגבניות ואבטיח בין 6 צלחות.
מרכיבים שתצטרך
6
מקשטים עם הבזיליקום הנותר והזיתים השחורים.
מרכיבים שתצטרך
7
חותכים כל פיסת burrata ל 3 חתיכות. כף בורטה באופן שווה על העגבניות העליון עם ארוגולה.
מרכיבים שתצטרך
8
מגישים באופן מיידי.