קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

מולים שעועית שחורה מתובל

מולים שעועית שחורה מתובל
מולים שעועית שחורה מתובל עשוי להיות רק מתאבן אתה מחפש. מתאים ל-4 מנות. מנה זו מכילה סביב 21 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 520 קלוריות. אם יש לכם מולים, מלח, זנגבילוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב לימונים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח גרניטה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו מטבל שעועית שחורה חם ומתובל, מטבל שעועית שחורה מתובל, ו מטבל שעועית שחורה מתובל (מתכונים דומים).

מרכיבים

2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף, מחולקציר עוף, מחולק1חבורהעירית, קצוץעירית, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שעועית שחורה מותססתשעועית שחורה מותססת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום קצוץשום קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר קצוץג'ינג'ר קצוץ2צ'ילי jalapeno, קצוץ (או צ' ילי ציפור תאילנדית)צ'ילי jalapeno, קצוץ (או צ' ילי ציפור תאילנדית)2ליים, חצויליים, חצוי907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מולים, ניקה ו debeardedמולים, ניקה ו debearded1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)nam pla (רוטב דגים)nam pla (רוטב דגים)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות אורז, ספוג במים חמים במשך 30 דקותאטריות אורז, ספוג במים חמים במשך 30 דקות4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח, פלפל לפי הטעםמלח, פלפל לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום תאילנדי, chiffonadedבזיליקום תאילנדי, chiffonaded2עגבניות, חתוכות לקוביותעגבניות, חתוכות לקוביות

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

פירות ים בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, מוסקדט, וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה נהר רוסית La Crema. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.