קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות12
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מולסה טעות לחם תירס

מולסה טעות לחם תירס
מולסה טעות לחם תירס הוא צמחוני ומספק כ 12 מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 3 גרם חלבון, 2 גרם שומן, ובסך הכל של 91 קלוריות. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 7 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. אם יש לכם אבקת אפייה, קמח, ביצה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הוא זול מתכון לחובבי אוכל דרומי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הלחם הזה. זה הביא לך את כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף גרוע למדי של 38%. מתכונים דומים: מולסה לחם תירס, הטעות של ג'ן-המכונה לחם ג' ינג'ר ושום, ו מאפינס קוקוס: הטעות הבריאה האהובה עלי.

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות צלזיוס (200 מעלות צלזיוס). משמנים קלות תבנית אפייה בגודל 8 על 8 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
בקערה גדולה מערבבים יחד קמח תירס, קמח, אבקת אפייה ומלח. בקערה נפרדת מערבבים יחד ביצה, חלב ומולסה. מערבבים תערובת ביצים לתערובת קמח; מערבבים עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
קמח תירסקמח תירס
מולסהמולסה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
יוצקים את הבלילה לתבנית מוכנה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
אופים בתנור שחומם מראש למשך 15 עד 20 דקות, עד להזהבה וקיסם המוחדר למרכז התבנית יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
מחבתמחבת

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. מקסימין גרונהאוס הרנברג ריזלינג ספאטלס עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
מקסימין גרונהאוס הרנברג ריזלינג ספטלזה
מקסימין גרונהאוס הרנברג ריזלינג ספטלזה
הרנברג ספאטלזה הוא תמיד היין המבריק ביותר בגרונהאוס, שכן קרקעות הצפחה האדומות של הכרמים הופכות את ריזלינג החומצה השופעת והנמוכה מעט יותר, שאחיו הגדול אבסטברג. ספאטלס מתוק עם ניחוחות נפץ וטעמים של תפוחים טעימים אדומים, אפרסקים צהובים, תות / ריבס ומינרלים מלוחים. בעל גוף מלא לריזלינג, מגישים עם חזיר אפוי בווירג ' יניה, קארי טלה חריף או סתם שניצל יגר מסורתי.