קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

מוסקה

מוסקה
מוסקה יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת מתכון המנה העיקרית שלך. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 3932 קלוריות, 213 גרם חלבון ו 247 גר' של שומן. זה הוא יקר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. 751 אדם התרשמו מתכון זה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -45 דקות. אם יש לכם עשבי תיבול קנסות, בצל, חצילים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. . עם כפית ציון של 97% המנה הזו יוצאת מן הכלל. מתכונים דומים: מוסקה, מוסקה, ו מוסקה.

הוראות

1
להניח את פרוסות חצילים על מגבות נייר, מפזרים קלות עם מלח, ולהניח בצד במשך 30 דקות כדי לצייר את הלחות. ואז במחבת על חום גבוה, לחמם את שמן הזית. מטגנים במהירות את החצילים עד להשחמה. מניחים בצד על מגבות נייר לניקוז.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
חצילחציל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
2
במחבת גדולה מעל חום בינוני, ממיסים את החמאה ומוסיפים את הבשר הטחון, המלח והפלפל לפי הטעם, הבצל והשום. לאחר הבשר הוא השחמה, מפזרים קינמון, אגוז מוסקט, עשבי תיבול קנסות ופטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בשר טחוןבשר טחון
קינמוןקינמון
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
שוםשום
מוסקטמוסקט
בצלבצל
עשבי תיבולעשבי תיבול
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
יוצקים ברוטב עגבניות ויין, ומערבבים היטב. מבשלים במשך 20 דקות. אפשר להתקרר, ולאחר מכן מערבבים ביצה מוכה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
ייןיין
ביצהביצה
4
כדי להפוך את רוטב בשמל, להתחיל על ידי רותח את החלב בסיר. ממיסים את החמאה במחבת גדולה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
רוטברוטב
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
5
לטאטא בקמח עד חלקה. חום נמוך; בהדרגה לשפוך את החלב החם, לטאטא כל הזמן עד שהוא מתעבה. מתבלים במלח ופלפל לבן.
מרכיבים שתצטרך
פלפל לבןפלפל לבן
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
6
מסדרים שכבה של חצילים בתבנית אפייה משומנת 9x13 אינץ'. מכסים חצילים עם כל תערובת הבשר, ואז מפזרים 1/2 כוס גבינת פרמזן על הבשר. מכסים עם חצילים שנותרו, ומפזרים עוד 1/2 כוס גבינה על גבי.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
חצילחציל
גבינהגבינה
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
יוצקים את רוטב בשמל מעל, ומפזרים עם אגוז מוסקט.
מרכיבים שתצטרך
מוסקטמוסקט
רוטברוטב
8
מפזרים את הגבינה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
9
אופים במשך 1 שעה ב 350 מעלות F (175 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)2(חוֹרֶף)פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת1ביצה, הוכהביצה, הוכה3חצילים, קלופים וחותכים לאורך לפרוסות עבות 1/2 אינץחצילים, קלופים וחותכים לאורך לפרוסות עבות 1/2 אינץ6(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1WES E אומנויות השפה האנגליתפלפל שחור טחון לפי הטעםפלפל שחור טחון לפי הטעם1WES E אומנויות השפה האנגליתפלפל לבן טחון, לפי הטעםפלפל לבן טחון, לפי הטעם11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קנסות עשבי תיבולקנסות עשבי תיבול454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר טחון רזהבשר טחון רזה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2בצל, קצוץבצל, קצוץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררת טריגבינת פרמזן מגוררת טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה1WES E אומנויות השפה האנגליתמלח לפי הטעםמלח לפי הטעם

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

אגיורגיצ ' יקו, אסירטיקו ומושופילרו הם הבחירה הראשונה שלי ליוונית. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. Skouras Saint George Agiorgitiko עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.