קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות12
ציון בריאות4
מגזין

מטבל ארטישוק סרטנים

מטבל ארטישוק סרטנים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל טבילה ארטישוק סרטן. והוא יספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה 343 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 32 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם רוטב טבסקו, מיונז, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן נסו מטבל סרטן ארטישוק, אבוקדו תרד מטבל ארטישוק, ו מטבל תרד וארטישוק אפוי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה אחוזת רושיולי. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 42 דולר.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.