קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות8
דיאטותללא גלוטן
אירועיםסופרבול
מגזין

מטבל חומוס קצוץ עם זעתר

מטבל חומוס קצוץ עם זעתר
צריך מתאבן ללא גלוטן? מטבל חומוס קצוץ עם זעתר יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 10 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 226 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זה ... לא יקר מתכון לאוהדים של מזון המזרח התיכון. אם יש לכם שבבי טורטייה זית, יוגורט 100 יווני, עגבניות שזיף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: מטבל חומוס קצוץ עם זעתר, חומוס וזעתר, ו ביצי חומוס ממולאות עם זעתר {אתגר תרגיל}.

הוראות

1
מורחים יוגורט על מגש בינוני.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
2
בקערה בינונית, מערבבים חומוס, פטרוזיליה, קליפת לימון, מלח ופלפל עד מעורב היטב; כפית על יוגורט. למעלה עם זיתים, גבינת פטה, עגבניות ומלפפון.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
סלט מעורב עלים, שטוף ויבשסלט מעורב עלים, שטוף ויבש
הדבק או צבע מאכל נוזלי-ירוק, צהוב, כחול ואדוםהדבק או צבע מאכל נוזלי-ירוק, צהוב, כחול ואדום
1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
טפטוף בשמן זית; מפזרים תיבול זעתר.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
זעתרזעתר
4
מגישים עם צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה539אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול גרגרי חומוס( שעועית חומוס), מנוקז, שטוף וקצוץ גסיכול גרגרי חומוס( שעועית חומוס), מנוקז, שטוף וקצוץ גס57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס גבינת פטה מתפוררת1/2 כוס גבינת פטה מתפוררת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקYoplait ® יוגורט רגיל 100 יווני (ממכל 2-lb)Yoplait ® יוגורט רגיל 100 יווני (ממכל 2-lb)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתי קלמטה מגולעניםזיתי קלמטה מגולענים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלפפון פרסי או אנגלי קצוץמלפפון פרסי או אנגלי קצוץ1( חצילים)שזיף (רומא) עגבניות, זרע, קצוץשזיף (רומא) עגבניות, זרע, קצוץ21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תערובת תיבול זעתרתערובת תיבול זעתר156אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מזון שקית צריך לטעום טוב ® צ'יפס זית טורטייה, לפי הצורךמזון שקית צריך לטעום טוב ® צ'יפס זית טורטייה, לפי הצורך