קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 5 דק.
מנות5
ציון בריאות1
מגזין

מטבל ירקות איטלקי

מטבל ירקות איטלקי
מטבל ירקות איטלקי יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל מתאבן שמגיש 5. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 472 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 51 גרם של שומן למנה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. לך לחנות ותביא את קרם קנודסן, 1 אנב. עונות טובות איטלקי או תערובת רוטב איטלקי פיקנטי, פלפלים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-5 דקות. נסו עוגת ירקות איטלקית, מרק ירקות איטלקי, ו מרק ירקות איטלקי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים הראשון 3 מרכיבים עד מעורבב היטב. מערבבים בפלפלים.
מרכיבים שתצטרך
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
2
מקררים כמה שעות או עד שמצוננים.
3
מגישים עם קרקרים, ירקות טריים טוגנים או צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
לכריכהלכריכה
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הקאסלוסט קיאנטי קלאסיקו ריסרבה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
Casaloste קיאנטי Classico Riserva
Casaloste קיאנטי Classico Riserva
צבע אדום אודם אינטנסיבי. זר הפרחים משלב ניחוחות פירותיים אופייניים של סנג ' ובזה (כגון אוכמניות, מרסקה בשלה, שזיף) עם הערות אלגנטיות של עץ. על החיך הוא קטיפתי והרמוני עם איזון מעולה בין חומציות טאנינים מתוקים. יישון יין, נותן את המיטב מהשנה ה -5 לאחר היבוליםזה הולך עם בשר אדום בגריל. ההרמוניה שלה ואת הטיפוסיות הם גם מרומם בצורה מושלמת על ידי גבינות מיושנות.