קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

מטבל סרטנים חם

מטבל סרטנים חם
מטבל סרטנים חם עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר ההר שלך. מנה אחת מכילה 356 קלוריות, 18 גרם חלבון, ו 31 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. הסופרבול יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ופסקאטרי דיאטה. זה הביא לך את כלמתכונים. 1 אדם התרשם מתכון זה. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. אם יש לך בצל ירוק, בשר סרטנים גושים, חלב ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. עם כפית ציון 44%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: מטבל עוף חם נאשוויל, מטבל סרטן ארטישוק, ו מרק חם וחמוץ.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכה עובדת ממש טוב עם שרדונה, מוסקדט וריזלינג. שרדונה חמאתי נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, ואילו מוסקדט הוא בחירה קלאסית למולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלין ברכיכות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. הטירה סטי. מישל אינדיאן וולס שרדונה יין עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס שרדונה יין
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס שרדונה יין
"שרדונה אינדיאן וולס שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך אופייני לאתרים חמים כמו מדרון ווהלוק. אני אוהב את טעמי האננס והבשר הבשלים של שרדונה ואת המרקם העשיר והקרמי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."- בוב ברטאו