קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות35
ציון בריאות0
מגזין

מטבל פיצה מקסיקני

מטבל פיצה מקסיקני
מטבל פיצה מקסיקני יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל מתאבן שמגיש 35. מנה אחת מכילה 24 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. גשו לסופר וקנו זיתים, טאקו בל וסלסה עבה, קרם קנודסן ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 35 דקות. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו מטבל פיצה, פיצה מקסיקנית, ו פיצה מקסיקנית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-350F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים גבינת שמנת להפיץ 1 כוס גבינה מגורסת; להפיץ על החלק התחתון של צלחת פאי 9 אינץ'. למעלה עם סלסה וגבינה קרועה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
ממרח גבינת שמנתממרח גבינת שמנת
גבינה קרועהגבינה קרועה
מורחיםמורחים
סלסהסלסה
3
אופים 25 דקות. או עד לטבול מחומם דרך גבינה מותכת.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
למעלה עם שאר החומרים.

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפינו-נואר האורגני של סטולץ עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
פינו נואר אורגני של סטולץ
פינו נואר אורגני של סטולץ
הפינו הזה מראה היטב את צבעו העשיר והארומה הפרחונית של נקיק קולומביה האורגני פינו נואר (Pinot noir). הכל כדי שהיין הזה יקבל שנים של הזדקנות או ישתכר במקום.