קושיבינוני
מוכן ב20 דק.
מנות20
ציון בריאות0
מגזין

מטבל פירות לימון עסיסי

מטבל פירות לימון עסיסי
לעולם אינך יכול לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אובר, אז נסו לטבול פירות לימון עסיסיים. מתכון זה משמש 20. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 2 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל 259 קלוריות. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם מיץ לימון, סוכר, פירות וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וצמחוני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 20 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 14%. ציון זה הוא רע למדי. נסו מטבל פירות מרגריטה, מטבל פירות שוקולד בריא יותר, ו עוגת לימון עסיסית עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בסיר כבד גדול, שלבו את הסוכר ועמילן התירס. מקציפים בהדרגה מים עד לקבלת תערובת חלקה. מבשלים ומערבבים על אש בינונית-גבוהה עד להסמכה ומבעבעת. מנמיכים את האש; מבשלים ומערבבים עוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
2
מסירים מהאש.
3
מערבבים כמות קטנה של תערובת חמה לתוך ביצים; להחזיר את כל המחבת, תוך ערבוב מתמיד. מביאים לרתיחה עדינה; מבשלים ומערבבים עוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מסירים מהאש. מערבבים בעדינות מיץ לימון ווניל.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
ונילוניל
5
מעבירים לקערה גדולה. מגניב לטמפרטורת החדר ללא ערבוב. לכסות את פני השטח של תערובת עם נייר שעווה; לקרר עד מקורר. מקפלים פנימה קצפת.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מגישים עם פירות טריים.
מרכיבים שתצטרך
פירות טרייםפירות טריים