קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

מטבל פירות פטל

מטבל פירות פטל
צריך ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני הר ד ' אובר? מטבל פירות פטל יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה 226 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו סוכר, פירות, פטל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. למתכון הזה מ טעם הבית יש 34 מעריצים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 32%. מתכונים דומים: מטבל פירות פטל, מטבל פירות פטל-לימון, ו מטבל יוגורט פטל-ליים לפירות טריים.

הוראות

1
מניחים פטל בבלנדר; מכסים ומעבדים עד למחית. מסננים כדי להסיר זרעים.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואהחבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואה
4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
בקערה קטנה מקציפים גבינת שמנת וסוכר לתערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מוסיפים מחית פטל; מקציפים עד לקבלת תערובת אחידה. מכסים ומכניסים למקרר עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
מחית פטלמחית פטל
4
מגישים עם פירות.
מרכיבים שתצטרך
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-70 דולר לבקבוק.
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
התיק האיזותרמי השומר על בקבוק תווית צהובה קר עד שעתיים. את מתנה מושלמת כמו זה מאוד תכליתי ויכול להיות מקופל ונשא בתיק שלך!בית שמפניה נשפט בסופו של דבר על איכות הברוט הלא עתיק שלו. זה בייצור של יין כזה כי האמנות האמיתית של מיזוג שמפניה מגלה את עצמה.זוהי אמנות שבה בית ווב קליקוט מצטיין. התווית הצהובה של ברוט שלנו משקפת את הכרמים המעולים שבבעלותנו ואת האופי העקבי של סגנון הבית שלנו.הדומיננטיות של פינו נואר מספקת את המבנה שהוא כל כך טיפוסי קליקוט, בעוד מגע של פינו מיוניר מסכם את התערובת. שרדונה מוסיפה את האלגנטיות והעדינות החיוניות ביין מאוזן לחלוטין.