קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות0
מגזין

מטבל שום שמנת

מטבל שום שמנת
מטבל שום שמנת נטול גלוטן, ולקטו אובו צמחוני ומספק כ 4 מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 1 גרם חלבון, 19 גרם שומן, ובסך הכל 185 קלוריות. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 13 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה עובד הכי טוב כמו הר ד ' אובר, והוא נעשה בערך 5 דקות. אם יש לכם פלפל, שמנת, אבקת שום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. הסופרבול יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 18%, וזה לא כל כך גדול. נסו מטבל שום שמנת, מטבל שום-עשבי תיבול שמנת, ו מטבל שום קלוי שמנת ופרמזן עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה בינונית מערבבים יחד שמנת חמוצה, מיונז, אבקת שום, פלפל אדום כתוש ופטרוזיליה יבשה.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת
אבקת שוםאבקת שום
מיונזמיונז
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מגישים מיד או מקררים למשך הלילה לקבלת טעם מלא.

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-12 דולר לבקבוק.
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
תוסס ואינטנסיבי, לקאווה זו יש תווים יפים של תפוח ירוק ודבש כמו גם חומציות מרעננת. מושלם כאפריטיף ועם כל מתכון בהשראת פירות ים.