קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

מטבל שרימפס פיקנטה

מטבל שרימפס פיקנטה
מטבל שרימפס פיקנטה עשוי להיות רק מתאבן hor אתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 14 גרם חלבון 28 גרם של שומן, וסך הכל 432 קלוריות. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-307 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. לכי לחנות וקחי צ'יפס, קוקטייל שרימפס, בצל ירוק ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן נסו עוגת חביתה פיקנטה, סלסה פיקנטה, ו עוגת תפוחי אדמה פיקנטה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Scarpetta פינו Grigio. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
Scarpetta פינו Grigio
Scarpetta פינו Grigio
צבע קש בהיר עם רק רמז של סלמון. ניחוחות של פירות אבן ומלון. מראה את יכולתו של פינו גריג ' יו להיות קל על רגליו אבל מורכב. מלון ופירות אבן עם מינרלים וגוף בינוני. לפינו גריג ' יו יש טווח נהדר. נפלא בכוחות עצמו כאפריטיבו, עם דגים צלויים אור כמו סשימי, קרודו pesce או סביצ ' ה.