קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות99
מגזין

מטבל תרד חריף

מטבל תרד חריף
מטבל תרד זסטי הוא הר ד ' אובר שמגיש 2. צופה בדמות שלך? למתכון הצמחוני הואינו מכיל גלוטן, ולקטו אובו יש 106 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. גשו לסופר וקנו פלפל, פלפל, יוגורט, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 64%, וזה טוב. תרד חריף-מטבל ארטישוק וצ'יפס, מטבל תירס חריף, ו זסטי נאצ'ו דיפ דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את שמונת המרכיבים הראשונים. מכסים ומקררים לפחות 1 שעה לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מגישים עם מקלות גזר.
מרכיבים שתצטרך
מקלות גזרמקלות גזר

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות גרהם בק אושר נקטר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-21 דולר לבקבוק.
גרהם בק בליס נקטר
גרהם בק בליס נקטר
למי שלא אוהב את זה יבש, גרהם בק דמי-שניות הוא תירוץ מצוין לפינוק עצמי וקלות דעת. ניחוחות שמרים קלים, עם רמזים של חמאה, דבש ופרלין, התוסס המענג הזה יעורר את החושים המתוקים שלך.תערובת: 39% שרדונה, 61% פינו נואר