קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות1
מגזין

מי פלפל צ'ילי קלאסיים

מי פלפל צ'ילי קלאסיים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של משקה, אז תנו הזדמנות ל מים פלפל צ'ילי קלאסי. מנה אחת מכילה 9 קלוריות, 0 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לך חומץ, שום, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: מי עגבניות וודקה צ'ילי (לא כל כך בלאדי מרי), צ'ילי קלאסי (צ' ילי קון קרנה), ו צ'ילי קלאסי.

הוראות

1
לעקר בקבוק 16 אונקיה באמבט מים חמים במשך 3 דקות, ולאפשר להתקרר קצת.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
2
להביא 2 כוסות מים מסוננים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מים מסונניםמים מסוננים
3
מניחים מלח, חומץ, שום, צ ' ילי בבקבוק.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
חומץחומץ
שוםשום
מלחמלח
4
יוצקים את 2 כוסות מים לתוך הבקבוק ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
5
בואו לעמוד על 3 עד 4 ימים לפני השימוש.
6
מאמר var
7
Type_27_data = {};
8
מאמר
9
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי ניתן לזווג עם קאווה, גרנאש, ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות Segura Viudas Reserva Here Cava Brut. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 25 דולר לבקבוק.
Segura Viudas Reserva Here Cava Brut
Segura Viudas Reserva Here Cava Brut
סגורה ויודה רזרבה תורשה קאווה ברוט יש ניחוחות פתיחה מעושנים קלות עם נגיעות של ביסקוויט ורמזים של דבש ועלי כותרת של פרחים. החיך הוא מעולה, פירותי, ומלא טעם, ומספק תחושה מענגת של שפע. תערובת: 67% Macabeo, 33% Parellada