קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

מייפל ברביקיו עוף - Crockpot

מייפל ברביקיו עוף - Crockpot
מייפל ברביקיו עוף-Crockpot הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מנה זו מכילה כ 25 גרם חלבון 3 גרם של שומן, וסך הכל 318 קלוריות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זמן הכנת המתכון כ 8 שעות ו-10 דקות. אם יש לכם רוטב ווסטרשייר, אבקת שום, קטשופ, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. נסו Crockpot עוף ברביקיו וצ'יפס בתנור, פשוט מייפל צ'יפוטלה עוף ברביקיו, ו צלעות ברביקיו Crockpot (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו ניתן לזווג עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel
Martinelli Vigneto di Evo Zinfandel
Martinelli "Vigneto di Evo" Zinfandel יש ניחוחות טריים של פטל קומפוט, שוקולד חלב, אלון מתוק על האף. כניסה מתוקה עם טעמים של שימורי אוכמניות ועוגת תות להוביל טאנינים גמישים על אמצע החיך וגימור רימון טרי.