קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

מייפל-ממותק שוקולד צ'יפס בננה לחם

מייפל-ממותק שוקולד צ'יפס בננה לחם
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ארוחת בוקר, אז תנו הזדמנות ל מייפל ממותק לחם בננה שבב בננה. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 317 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 12 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Go חלב חינם יש 17 אוהדים. גשו לסופר וקנו קמח כוסמת, סודה לשתיה, קמח אורז חום, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו סטיביה ממותק שוקולד צ'יפס גבינת שמנת בננה לחם, דבש ממותק בננה דל שומן מאפינס שוקולד צ'יפס, ו שוקולד צ'יפס בננה לחם בתוספת בננה מתוקה Roundup (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור שלך ל 350ºF וגריז וקמח (השתמשתי קמח אורז חום קטן) כיכר 8 x 4 אינץ pan.In קערה בינונית, לשלב את הקמחים, עמילן, פשתן, סודה לשתיה, מסטיק xanthan, קינמון, ומלח ים. מערבבים בשוקולד chips.In קערה גדולה, לערבב את הבננה, סירופ מייפל, שמן, וניל, וחומץ.מערבבים את החומרים יבשים עד רק בשילוב.לגרד את הבלילה לתוך מחבת כיכר מוכן שלך( זה יהיה עבה), להחליק את החלק העליון.
מרכיבים שתצטרך
קמח אורז חוםקמח אורז חום
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
מסטיק Xanthanמסטיק Xanthan
סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה
כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך
גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם
דבש הדריםדבש הדרים
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
עמילןעמילן
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
זרעי פשתןזרעי פשתן
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחתחפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחת
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
אופים במשך 45 עד 55 דקות (שלי היה מבושל בצורה מושלמת ב 50 דקות).
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
3
בואו כיכר מגניב במשך 10 דקות במחבת ולאחר מכן פופ אותו (מאז אתה floured את המחבת, זה צריך להחליק החוצה) ומניח על מתלה קירור לתת לו להתקרר לחלוטין לפני חיתוך.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיקתערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיק
ציוד שתשתמש בו
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

מרכיבים

11 קילו קישואים,חומץ תפוחים (יכול לתת חומץ לבן קמצוץ)חומץ תפוחים (יכול לתת חומץ לבן קמצוץ)11 קילו קישואים,סודה לשתייהסודה לשתייה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירה בננה בשלה (על 3 בינוני)פירה בננה בשלה (על 3 בינוני)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח אורז חוםקמח אורז חום1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח כוסמתקמח כוסמת11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי פשתן טחונים (אני הקרקע על 2 כפיות של זרעי פשתן שלמים במטחנת התבלינים שלי)זרעי פשתן טחונים (אני הקרקע על 2 כפיות של זרעי פשתן שלמים במטחנת התבלינים שלי)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ מייפלסירופ מייפל3(חוֹרֶף)שמן (נהגתי זרעי ענבים, אבל אל תהסס להשתמש שמן האפייה האהוב עליך)שמן (נהגתי זרעי ענבים, אבל אל תהסס להשתמש שמן האפייה האהוב עליך)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תפוחי אדמה (או עמילן טפיוקה)עמילן תפוחי אדמה (או עמילן טפיוקה)1(יכול להיות או להרחיק)מלחמלח1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפצפוצי שוקולד חצי מתוקים ללא חלבפצפוצי שוקולד חצי מתוקים ללא חלב11 קילו קישואים,תמצית ונילתמצית וניל11 קילו קישואים,מסטיק Xanthan (או מסטיק גואר עבור תירס חינם)מסטיק Xanthan (או מסטיק גואר עבור תירס חינם)