קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות50
ציון בריאות0
מגזין

מיני עוגיות נוטלה שוקולד

מיני עוגיות נוטלה שוקולד
לך לחנות ותביא את "ונילן חלץ", שוקולד צ'יפס, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו פשטידות שוקולד מיני Woopie עם נוטלה, שוקולד צ'יפס ונוטלה עוגיות סנדוויץ, ו עוגיות נוטלה שוקולד (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 325 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
שלב קמח, קקאו, אבקת אפייה ומלח (אם שימוש) בקערה ולהגדיר aside.In קערת ערבוב, באמצעות מערבל חשמלי יד, לנצח חמאה, נוטלה וסוכרים עד חלקה. מקציפים את הביצה והוניל. ביד, מערבבים את תערובת הקמח. כאשר הקמח משולב, מערבבים את השבבים והאגוזים (אם משתמשים). באמצעות כפית אפילו, ארוז 1/2, לעצב את הבצק לתוך כדורים קטנים ולסדר כ 20 לסדין על תבנית אפייה ungreased.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים
ממרח אגוזי לוז שוקולדממרח אגוזי לוז שוקולד
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים
(צינור גדול)(צינור גדול)
(קיבלר)(קיבלר)
ציוד שתשתמש בו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
3
מפזרים צמרות עם סוכריות ליל כל הקדושים אם משתמשים.
מרכיבים שתצטרך
סוכריות ליל כל הקדושיםסוכריות ליל כל הקדושים
4
אופים במשך 12 דקות, אבל לפקוח עין עליהם. העוגיות שלי תמיד לוקחות 12 דקות, אבל התנורים משתנים. בנוסף, קשה לדעת מתי החבר ' ה האלה מסיימים כי הם כל כך אפלים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1גדול(קיבלר)(קיבלר)130אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לכל המטרה כוסקמח לכל המטרה כוס74אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כפות סוכר מגורעןכפות סוכר מגורען50ריבס, קצוץ טרי או קפואסוכריות ליל כל הקדושיםסוכריות ליל כל הקדושים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי לוז קלויים (אופציונלי)אגוזי לוז קלויים (אופציונלי)70אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/3 כוס ארוז סוכר חום בהיר1/3 כוס ארוז סוכר חום בהיר74אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כפות נוטלהכפות נוטלה0(יכול להיות או להרחיק)מלח בתוספת קמצוץ זעיר (להשמיט אם באמצעות חמאה מומלחת)מלח בתוספת קמצוץ זעיר (להשמיט אם באמצעות חמאה מומלחת)60אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כפות חמאה ללא מלח, טמפרטורת חדר או 4 כפות (48 גרם) קיצור בטעם חמאהכפות חמאה ללא מלח, טמפרטורת חדר או 4 כפות (48 גרם) קיצור בטעם חמאה20אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/4 כוס אבקה קקאו בסגנון הולנדי לא ממותק או כהה של הרשי (שהוא הולנדי)1/4 כוס אבקה קקאו בסגנון הולנדי לא ממותק או כהה של הרשי (שהוא הולנדי)11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס