קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות52
מגזין

מיסו מזוגג בקלה שחור

מיסו מזוגג בקלה שחור
זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם מירין, סוכר חום, סאקה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. מתכונים דומים: מיסו מזוגג בקלה שחור, בקלה שחור מזוגג מיסו בגריל, ו בקלה שחורה מזוגגת מיסו במרק קוקוס.

הוראות

1
מחממים תנור ל 425 F. קו גיליון אפייה כבדה עם לסכל. מעט שמן לסכל ולמקם את הפילה במרכז. הפעל הגדרת תנור לצלות ומבשלים כ 4 אינץ ' ממקור החום, עד זיגוג הוא מבעבע משחיתים כתמים, על 6 דקות.החלף הגדרת תנור לאפות, ב 425 F.
מרכיבים שתצטרך
רוטב שומשום יפני מוכןרוטב שומשום יפני מוכן
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
2
מניחים את תבנית האפייה בשליש התחתון של התנור ואופים במשך 8 עד 10 דקות נוספות, או עד פתיתי דגים בקלות. (פתיתים יהיו חלקים גדולים.) בינתיים, להרתיח את המרינדה הנותרים בסיר במשך כמה דקות.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
מגישים מיד, עם כמה טיפות של המרינדה מבושל בצד, אם תרצה. עושה 4 מנות.מתכון מותאם מ dallasnews.com
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז

מרכיבים

8אינצ ' יםבתבנית אפייה זכוכית מרובע, להקציף יחד מיסו, סאקה, מירין, סוכר חום, מים וחומץ אורז. מוסיפים פילה ופונים למעיל. בואו לשבת בטמפרטורת החדר במשך 30 דקותבתבנית אפייה זכוכית מרובע, להקציף יחד מיסו, סאקה, מירין, סוכר חום, מים וחומץ אורז. מוסיפים פילה ופונים למעיל. בואו לשבת בטמפרטורת החדר במשך 30 דקות3(חוֹרֶף)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה3(חוֹרֶף)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה4ריבס, קצוץ טרי או קפואמיסו מזוגג בקלה שחורמיסו מזוגג בקלה שחור4ריבס, קצוץ טרי או קפואבקלה שחור הוא דג לבן מתפורר, חמאתי שהוא למעשה לא בקלה בכלל. זה שם אמיתי הוא Sablefish, אבל הוא גם יודע כמו Butterfishבקלה שחור הוא דג לבן מתפורר, חמאתי שהוא למעשה לא בקלה בכלל. זה שם אמיתי הוא Sablefish, אבל הוא גם יודע כמו Butterfish680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קוד שחור / sablefish (או הליבוט)קוד שחור / sablefish (או הליבוט)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קוד שחור / sablefish (או הליבוט)קוד שחור / sablefish (או הליבוט)3(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות3(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ אורזחומץ אורז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ אורזחומץ אורז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסאקי יבשסאקי יבש2(חוֹרֶף)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיסו לבןמיסו לבן1-2 כפות שמן זית כתית מעולהמיסו לבן, סאקה ומירין (יין אורז) כל ניתן למצוא ב Whole Foods, שווקים אסיאתיים, וחנויות מכולת מיוחדותמיסו לבן, סאקה ומירין (יין אורז) כל ניתן למצוא ב Whole Foods, שווקים אסיאתיים, וחנויות מכולת מיוחדות425גיליונותהחלף הגדרת תנור לאפות, ב 425 F. מניחים גיליון אפייה בשליש התחתון של התנור ואופים במשך 8 עד 10 דקות יותר, או עד פתיתי דגים בקלות. (פתיתים יהיו חלקים גדולים.)החלף הגדרת תנור לאפות, ב 425 F. מניחים גיליון אפייה בשליש התחתון של התנור ואופים במשך 8 עד 10 דקות יותר, או עד פתיתי דגים בקלות. (פתיתים יהיו חלקים גדולים.)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לקוד. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות זינד-Humbrecht Calcaire פינו גריס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.