קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

מלפפון חמוץ מתוק של צ'ילה

מלפפון חמוץ מתוק של צ'ילה
מלפפון חמוץ מתוק של צ'ילה עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים לתוספת. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 66 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. מתכון זה משמש 4. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וידידותי לפודמפ דיאטה. אם יש לכם מלפפוני בית, חומץ אורז, צ'ילי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 8 שעות ו -10 דקות. עם כפית ציון 53%, המנה הזו די טובה. מלפפון חמוץ מתוק של סבתא הול, מלפפון חמוץ צנון, ו מלפפון חמוץ מקפיא דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
שלב את המלפפונים, הצ ' ילי והנענע בקערת ערבוב.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
2
יוצקים פנימה את החומץ, מפזרים את הסוכר, המלח והפלפל. זורקים הכל יחד כדי שהמלפפונים יצופו היטב בחומץ. מקררים לילה במידת האפשר; המלפפונים יתרככו כשהם מרינדים והטעמים יעמיקו.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ ' ילי בתפריט? נסה להתאים עם קאווה, שיראז וגרנאש. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא טורס סאנגר דה טורו קאווה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
טורס סאנגר דה טורו קאווה
טורס סאנגר דה טורו קאווה
צהוב בהיר עם פרלג עדין ומתמשך. אינטנסיבי. ניחוחות פירות פרחוניים ורעננים בהרמוניה מושלמת עם תווי הדרים ואניס. בועות שמנת, עסיסיות ורעננות.