קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות18
ציון בריאות0
מגזין

מלפפון שמיר לטבול

מלפפון שמיר לטבול
מטבל שמיר מלפפון עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר ההר ד ' אובר שלך. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 18 מנות עם 136 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן כל אחד. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. 31 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם מלח, שמנת, בצל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 19%. מלפפון שמיר לטבול, מלפפון ושמיר לטבול, ו מלפפון שמיר לטבול דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את המיונז, השמנת החמוצה, הבצל, השמיר, המלח והפלפל. מכסים ומקררים לפחות 2 שעות. רגע לפני ההגשה מערבבים פנימה מלפפון.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
שמירשמיר
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים עם ירקות ו / או קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
לכריכהלכריכה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. שמורת פייר פיטרס קובי גרנד קרו עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 65 דולר לבקבוק.
פייר פיטרס קווי ריזרב גרנד קרו
פייר פיטרס קווי ריזרב גרנד קרו
היין בהיר או חיוור עם רמזים של ירוק אופייני לשרדונה. המוס בסדר וקבוע עם סרט יפה של בועות חזקות. האף הראשון הוא גם פרחוני ופירותי, ואז מגיע הערות של אגוזים טריים ולחם טרי. בסיום יש הדר אשר מביא רושם יפה של חלקות ורעננות. ההתקפה היא כנה, קשורה עדינות ועגלגלות. הרושם הראשוני נשלט עם פירות לבנים טריים (לימון ואגס) ועם פרחים (שיטה), ואחריהם תווים שמנת. סוף סוף מתמיד על הדרים (אשכוליות מסוכרות, קלמנטינה ולימון) ומינרליות, ומביא רעננות ואלגנטיות ליין.