קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

ממרח כריך מעדנייה

ממרח כריך מעדנייה
ממרח כריך מעדנייה נטול גלוטן, ולקטו אובו צמחוני ומספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לתבלין זה יש 155 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן למנה. אם יש לכם עירית, בצל, חרדל דיז'ון דבש וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה למענג כל כך. 158 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 10 דקות. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 15%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: כריך המעדנייה הטוב ביותר, מגש כריך מעדנייה, ו כריך ממולא במעדנייה.

הוראות

1
בקערה קטנה, לשלב את כל החומרים. מכסים ומקררים לפחות 1 שעה לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי לטבילה. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. לה גרנד קורטאז ' בלאן דה בלאנס ברוט עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
לה גרנד קורטאז ' בלאן דה בלאנס ברוט
לה גרנד קורטאז ' בלאן דה בלאנס ברוט
הזר מציג רמזים לתפוח ירוק, יערה ובריוש קלוי. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם מעט לימון מאייר, טל דבש ותווים פרחוניים רכים. הבלאן דה בלאנס ברוט הוא מאוד מטבח וידידותי לקוקטיילים. נסה את זה עם מתאבנים מלוחים, פופקורן בחמאה, מנות פסטה שמנת, עוף מטוגן, מנות אסיאתיות חריפות, פירות ים, קינוחים על בסיס פירות או גבינה רכה למחצה. מערבבים עם ליקרי סמבוק או פירות, או מיץ טרי ומשקאות חריפים איכותיים לקוקטייל נוצץ קליל ומרענן.התערובת: שרדונה מקנה עומק ומורכבות לאיזון הכללי ואילו שנין בלאן מעניק הדרים ורמזים לדבש למרקם קרמי. החומציות הגבוהה יותר של קולומברד מספקת מבנה, אורך ומינרליות נעימה שמוסיפים בפרופיל הפירות של אוגני בלאן. הענבים מקורם בטרוירים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ועמק הלואר.