קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות51
מגזין

מנגל בקר מוקפץ

מנגל בקר מוקפץ
אם יש לכם סטייק צ'אק בקר, פלפל, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 82%. מתכונים דומים: בקר וכרוב מערבבים ומטגנים, בקר וברוקולי מוקפץ, ו קל בשר בקר וברוקולי עם בשר צבי מערבבים ומטגנים.

הוראות

1
מוקפץ: בווק או מחבת גדולה מעל חום גבוה להוסיף את שמן קנולה.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
ווקווק
2
מוסיפים את הבשר ומבשלים עד השחמה, כ 3 דקות. שים בצד צלחת.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
3
באותו מחבת הבשר היה מבושל, להוסיף את הגזר, סלרי, בצל, פטריות, זנגביל, שום וברוקולי ומערבבים עד רך מעט אבל לא רך, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
ברוקוליברוקולי
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר מחצית הירקות והזמנות עבור המתכון המקוון עגול 2: סלט אטריות קר.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
פסטהפסטה
5
מוסיפים את הבשר למחבת יחד עם חצי מרוטב הויסין, וזורקים כדי לצפות את הבשר. שמור מחצית האטריות lo mein למתכון עגול 2: סלט אטריות קר. מסדרים את החצי הנותר של האטריות lo mein על מגש הגשה העליון עם בקר מוקפץ.
מרכיבים שתצטרך
אטריות מיין לואטריות מיין לו
רוטב הויסיןרוטב הויסין
פסטהפסטה
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
רוטב הויסין: בקערה בינונית, לטאטא את כל מרכיבי הרוטב עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטב הויסיןרוטב הויסין
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
7
הוסף חצי מוקפץ ולשמור את המחצית הנותרת בפעם הבאה שאתה עושה מוקפץ. רוטב הויסין הנוסף יחזיק מעמד עד 2 שבועות במיכל אטום המאוחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב הויסיןרוטב הויסין

מרכיבים

680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק צ'אק בקר, פרוס לרצועות דקותסטייק צ'אק בקר, פרוס לרצועות דקות1ראשברוקולי, חתוך לפרחיםברוקולי, חתוך לפרחים2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2גזר, פרוס על 1/4 אינץ ' עבהגזר, פרוס על 1/4 אינץ ' עבה2ביוןסלרי, פרוס על 1/4 אינץ ' עבהסלרי, פרוס על 1/4 אינץ ' עבה2(חוֹרֶף)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום טחון טרישום טחון טרי11 קילו קישואים,שום קצוץשום קצוץ11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קצוץג'ינג'ר קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שורש זנגביל טחון טרישורש זנגביל טחון טרי11 קילו קישואים,שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהירסוכר חום בהיר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות lo מיין חבילה, מבושל על פי הוראות החבילהאטריות lo מיין חבילה, מבושל על פי הוראות החבילה0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס06 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות כפתור לבן, פרוסותפטריות כפתור לבן, פרוסות11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל צהוב, פרוסבצל צהוב, פרוס