קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות40
מגזין

מקלות דגים אפויים

מקלות דגים אפויים
מקלות דגים אפויים הוא חלב חינם ו pescatarian מנה עיקרית. מנה זו מכילה כ 56 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 467 קלוריות. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. אם יש לך פירורי לחם מתובלים, חלבונים ביצה, קטשופ, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החלבונים ביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג בננה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זה מובא לך על ידי recipes.prevention.com. לוקח את כל הגורמים בחשבון, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular של 78%, שהוא מוצק. נסו מקלות דגים אפויים, מקלות דגים אפויים בתנור, ו מקלות דגים אפויים למוני (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות מארק מערב פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.