קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות65
מגזין

מקרל מעושן עלים טעונים

מקרל מעושן עלים טעונים
צריך ללא גלוטן, ומתאבן פסקטריאני? מקרל מעושן עלים טעונים יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 66 קלוריות, 6 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-6 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם עירית, קרם פרש, מיץ לימוןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. עם כפית מתכונים דומים: מקרל מעושן, עגבניות שרי ועלים מעורבים, מקרל מעושן Roulade, ו מקרל מעושן pâté מגש.

הוראות

1
מערבבים בעדינות את פתיתי המקרל עם frache crme, מיץ לימון, חצי עשבי תיבול וכמה פלפל (אבל לא מקרל מעושן מלח הוא מלוח מספיק). תירגע עד שתהיה מוכן להגיש.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
מקרלמקרל
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
(צינור גדול)(צינור גדול)
2
כפית כמות נדיבה של התערובת לתוך כל עלה, ולאחר מכן לארגן על צלחות.
3
מפזרים כל כף עם שאר עשבי תיבול טריים קמצוץ של גרידת לימון, ולאחר מכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
עשבי תיבול טרייםעשבי תיבול טריים
כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ורוד נוצץ, Viognier

מקרל עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, רוזה נוצץ, ויוניה. דג שמן בטעם חריף, כמו מקרל, משתייך היטב ליינות הלבנים הפריכים האלה ויין מבעבע, אפילו רוזה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אספרטו פינו גריג ' יו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
אספרטו פינו גריג ' יו.
אספרטו פינו גריג ' יו.
צבע קש מבריק עם השתקפויות של זהב. פריך ונקי עם אף עדין של פרח כתום ורד בר עם משמש, אפרסק לבן קליפת תפוז. פריך, יבש ומובנה היטב עם תפוח זהוב והדרים.מגוון להפליא. מצוין כאפרטיב וההשלמה המושלמת למתאבנים קלים, סלטים, עוף בגריל ופירות ים טריים. תהנה מקורר היטב.