קושיקשה
מוכן ב48 דק.
מנות4
ציון בריאות77
מגזין

מקרל צלוי במלח

מקרל צלוי במלח
מקרל בגריל מלח יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף המנה העיקרית שלך. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 2302 קלוריות, 122 גרם חלבון ו 89 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %66 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 48 דקות. אם יש לכם מחשבון צלוי, אירועי מזון, מרק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב שיבולת השועל לחתוך פלדה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פלדה זנגביל לחתוך שיבולת שועל כקינוח. מקרל צלוי מלח (Saba Shioyaki), מקרל גריל קוריאני, ו מקרל צלוי מושלם דומים מאוד למתכון זה.

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינותוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו4ריבס, קצוץ טרי או קפואאפייה קלהאפייה קלה4ריבס, קצוץ טרי או קפואברביקיו צמחוניברביקיו צמחוני4ריבס, קצוץ טרי או קפואביסקוויטים לחג המולדביסקוויטים לחג המולד4ריבס, קצוץ טרי או קפואארוחת בוקר בריאהארוחת בוקר בריאה4ריבס, קצוץ טרי או קפואבראוניבראוני4ריבס, קצוץ טרי או קפואמרקמרק4ריבס, קצוץ טרי או קפואמסיבת ילדיםמסיבת ילדים4ריבס, קצוץ טרי או קפואארוחת ערב חגיגיתארוחת ערב חגיגית4ריבס, קצוץ טרי או קפואמסיבה צמחוניתמסיבה צמחונית4ריבס, קצוץ טרי או קפואפסחאפסחא4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ים גסמלח ים גס4ריבס, קצוץ טרי או קפואבישול אצווהבישול אצווה4ריבס, קצוץ טרי או קפואללא מוצרי חלבללא מוצרי חלב4ריבס, קצוץ טרי או קפואמחשבון צלוימחשבון צלוי4ריבס, קצוץ טרי או קפואדגיםדגים4ריבס, קצוץ טרי או קפואעשיר בברזלעשיר בברזל4ריבס, קצוץ טרי או קפואעוד אוכל טובעוד אוכל טוב4ריבס, קצוץ טרי או קפואמגזין אוכל טובמגזין אוכל טוב4ריבס, קצוץ טרי או קפואאוכל טוב קורא הצעותאוכל טוב קורא הצעות4ריבס, קצוץ טרי או קפואאפליקציות מזון טובותאפליקציות מזון טובות4ריבס, קצוץ טרי או קפואאירועי אוכל טובאירועי אוכל טוב4ריבס, קצוץ טרי או קפואהאוכל הטוב שלי (כניסה)האוכל הטוב שלי (כניסה)4ריבס, קצוץ טרי או קפואפירותפירות4ריבס, קצוץ טרי או קפואכמה ענפי פטרוזיליה בעלת עלים שטוחיםכמה ענפי פטרוזיליה בעלת עלים שטוחים4ריבס, קצוץ טרי או קפואליל כל הקדושיםליל כל הקדושים4ריבס, קצוץ טרי או קפואבריאבריא4ריבס, קצוץ טרי או קפואזול ובריאזול ובריא4ריבס, קצוץ טרי או קפואמהיר ובריאמהיר ובריא10חתיכה ארוכה cm mooli, מגורד עד עיסהחתיכה ארוכה cm mooli, מגורד עד עיסה4ריבס, קצוץ טרי או קפואLOW-GILOW-GI4smallsמקרל, הרוס וקנה מידהמקרל, הרוס וקנה מידה4ריבס, קצוץ טרי או קפוא1/4 כוס צ'אטני בכל טעם (אני משתמש במנגו)1/4 כוס צ'אטני בכל טעם (אני משתמש במנגו)4ריבס, קצוץ טרי או קפוא8 (10 אינץ') טורטיות מקמח מלא8 (10 אינץ') טורטיות מקמח מלא4ריבס, קצוץ טרי או קפואפסטהפסטה4ריבס, קצוץ טרי או קפואעוגהעוגה1צ'ילי אדום, deseeded ו טחון דקצ'ילי אדום, deseeded ו טחון דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואירקותירקות4ריבס, קצוץ טרי או קפואאביבאביב4ריבס, קצוץ טרי או קפואחתך זולחתך זול4ריבס, קצוץ טרי או קפואמדריך טמפרטורת סוכרמדריך טמפרטורת סוכר4ריבס, קצוץ טרי או קפואקיץקיץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואתה אחר הצהרייםתה אחר הצהריים4ריבס, קצוץ טרי או קפואטבעוניטבעוני4ריבס, קצוץ טרי או קפואצמחוניצמחוני4ריבס, קצוץ טרי או קפואצמחוני חג המולדצמחוני חג המולד4ריבס, קצוץ טרי או קפואארוחת צהריים בריאהארוחת צהריים בריאה4ריבס, קצוץ טרי או קפואארוחת צהריים ביום ראשוןארוחת צהריים ביום ראשון4ריבס, קצוץ טרי או קפואחורףחורף4ריבס, קצוץ טרי או קפואמשפחה וילדיםמשפחה וילדים4ריבס, קצוץ טרי או קפואמדריך טמפרטורה תנורמדריך טמפרטורה תנור

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הפינו גריג ' יו המשגשג עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
לשגשג פינו גריג ' יו
לשגשג פינו גריג ' יו