קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

מרינדה אסיה ג'ינג'ר גריל

מרינדה אסיה ג'ינג'ר גריל
מרינדה אסיה ג'ינג'ר גריל יכול להיות רק המרינדה שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 3 גר' של חלבון, 8 גרם של שומן, וסך הכל 124 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ומתכון צמחוני מגיש 4 . . גשו לסופר וקנו שורש זנגביל, שומשום, שמן שומשום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 15% המנה הזאת לא משהו. נסו מרינדה Make-Me - Crazy גריל, מרינדה צלע חזיר של Victoryred עבור הגריל, ו ad Spatchcocking עוף לגריל עם רוטב סויה שום מרינדה # grill4flavor (מתכונים דומים).

הוראות

1
לטאטא יחד רוטב סויה, חומץ אורז, דבש, שמן שומשום, שום, זנגביל, בצל ירוק, שומשום ופלפל עד הדבש מומס.
מרכיבים שתצטרך
חומץ אורזחומץ אורז
זרעי שומשוםזרעי שומשום
בצל ירוקבצל ירוק
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
פלפלפלפל
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף

ציוד

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. שמורת דה מורגנזון צ ' נין בלאן עם 4.2 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.