קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות4
ציון בריאות75
מגזין

מרינרה עגבניות צלויות מתובל עם סקווש ספגטי

מרינרה עגבניות צלויות מתובל עם סקווש ספגטי
רוטב עגבניות קלוי חריף עם דלעת ספגטי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, במנה זו יש: 741 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 39 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-27 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו סלרי, כמה עלי בזיליקום, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב קליפת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון שקדים עם מילוי לימון כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו-25 דקות. נסו רוטב ספגטי מרינרה, רוטב ספגטי מרינרה, ו דלעת ספגטי מרינרה (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
מניחים את קליפת הגבינה, צרור עשבי תיבול, בצל, סלרי, גזר, קליפת לימון, עלי דפנה, מניית עוף, ומים לסיר ולהביא לבועה, ולאחר מכן להפחית את החום לרתיחה. מבשלים לפחות 1 שעה, ולאחר מכן להסיר את הקליפה, צרור עשבי תיבול, וירקות עם כפית מחוררת או מסננת.;
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
עלי דפנהעלי דפנה
קליפת לימוןקליפת לימון
ירקירק
גזרגזר
סלריסלרי
גבינהגבינה
בצלבצל
מיםמים
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מסננתמסננת
סירסיר
1
מחממים את התנור ל 500 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מסדרים את העגבניות על תבנית אפייה או גיליונות אפייה בשכבה אחת. לפזר את השום בין העגבניות, שמלה עם שמן זית כתית מעולה מעיל ועונה עם מלח ופלפל. צולים את העגבניות עד שהן מתפוצצות ועורות מתפצלים ומתחילים לחרוך, בערך 30 דקות. לקרר את העגבניות עד מגניב מספיק כדי להתמודד ולקלף.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מלח ופלפלמלח ופלפל
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מניחים את העגבניות בקערה.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
1
מחממים שמן זית כתית מעולה בסיר בינוני על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את האנשובי ומערבבים עד שהם נמסים לתוך השמן.
מרכיבים שתצטרך
אנשוביאנשובי
שמן בישולשמן בישול
3
מוסיפים את הבצל פרוס, צ ' ילה, שום, marjoram, וכיסוי ומבשלים כדי לרכך את הבצל, 10 עד 15 דקות או עד מתוק מאוד רך.
מרכיבים שתצטרך
מרז ' ורםמרז ' ורם
שוםשום
בצלבצל
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
4
מוסיפים את רסק העגבניות ומערבבים 1 דקה, ואז מוסיפים את היין ומערבבים עוד דקה. מערבבים את המניה מוכנה, הכינו עגבניות קלויות, פטרוזיליה, בזיליקום ומבשלים מעל חום בינוני 10 עד 15 דקות יותר לשלב טעמים. מגניב ולאחסן את הרוטב לארוחת איפור מראש.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
עגבנייהעגבנייה
פטרוזיליהפטרוזיליה
באזיל!באזיל!
רוטברוטב
מלאימלאי
ייןיין
5
בלילה אתה מגיש את הארוחה מחממים את התנור ל 450 מעלות f ומכסים תבנית אפייה בנייר כסף. לפצל את הסקווש לשניים לגרוף את הזרעים, ולאחר מכן מתבלים עם מלח ופלפל ומניחים לחתוך בצד למטה על תבנית אפייה או סדינים. צולים את הסקווש 45 עד 60 דקות, עד רך מאוד. לאחר הדלעת כבר צלייה 30 דקות, לחמם את הרוטב מעל חום בינוני לבועה, ולאחר מכן להפחית את החום לנמוך ולשמור אותו חם. להפוך את הדלעת קלויה מעל לגרוס כל חצי עם מזלג הפיכת הבשר למה שנראה כמו סירה צהובה מלאה ספגטי, לטפטף את הדלעת החמה עם קצת שמן זית אקסטרה בתולה ולהתאים את התיבול, העליון עם הרבה מרינרה ומקשטים עם גבינה מגוררת.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מלח ופלפלמלח ופלפל
גבינה קרועהגבינה קרועה
תיבולתיבול
ספגטיספגטי
סקוושסקווש
רוטברוטב
זרעיםזרעים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
6
מגישים כל "סירה" על מגש ולאכול את הסקווש ואת הרוטב ישר מן העור של הסקווש.
מרכיבים שתצטרך
סקוושסקווש
רוטברוטב

מרכיבים

5עד 6 אנשובי שטוחעד 6 אנשובי שטוח3עליםכמה בזיליקום טרי קרועכמה בזיליקום טרי קרוע2גזר, פרוס בזוויתגזר, פרוס בזווית2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי, פרוס בזוויתסלרי, פרוס בזווית9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן1פרזנו או הולנד צ'ילה, פרוסות או קצוצותפרזנו או הולנד צ'ילה, פרוסות או קצוצות1קומץפטרוזיליה טרי שטוח עלה, קצוץ דקפטרוזיליה טרי שטוח עלה, קצוץ דק2עלי דפנה טרייםעלי דפנה טריים3ציפורןשום, פרוס או קצוץשום, פרוס או קצוץ1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףכמה שום, כתושכמה שום, כתוש1קליפה קלופה של לימוןקליפה קלופה של לימון2ענפים קטניםזוג מרז'ורם טרי או אורגנו, קצוץ דקזוג מרז'ורם טרי או אורגנו, קצוץ דק3(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולה, בתוספת קצת לטפטוףשמן זית כתית מעולה, בתוספת קצת לטפטוף4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולה, לטיפטוף ליברלישמן זית כתית מעולה, לטיפטוף ליברלי1בצל, לרבעיםבצל, לרבעים1גדולרינד גזוז מגבינת Parmigiano-רג'יאנו או 3 חתיכות קטנות רינד אולי הצילרינד גזוז מגבינת Parmigiano-רג'יאנו או 3 חתיכות קטנות רינד אולי הציל4ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת פרמג'יאנו-רג' יאנו, גרוסה, להגשהגבינת פרמג'יאנו-רג' יאנו, גרוסה, להגשה24larges24 עגבניות גפן אורגניות בשלות או עגבניות שזיף גדולות24 עגבניות גפן אורגניות בשלות או עגבניות שזיף גדולות4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרדלעת ספגטידלעת ספגטי1בצל מתוק, פרוס דק או קצוץבצל מתוק, פרוס דק או קצוץ1sprigצרור עשבי של כמה טימין טרי, פטרוזיליה ורוזמרין, קשורצרור עשבי של כמה טימין טרי, פטרוזיליה ורוזמרין, קשור2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה3בצל צהוב בינוני, קצוץ12 כוסות מים12 כוסות מים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום או לבן יבשיין אדום או לבן יבש