קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

מרק אורז בר

מרק אורז בר
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אופר, אז נסו מרק אורז בר. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 263 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. אם יש לכם קמח, שמן קנולן, מרק עוף וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 20%. ציון זה לא כל כך מעולה. מתכונים דומים: מרק אורז בר, מרק אורז בר, ו מרק אורז בר.

הוראות

1
בסיר בינוני שלבו את האורז, השמן והמים; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
אורזאורז
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
בינתיים, בתנור הולנדי, מבשלים את הבצל, הסלרי והגזר בחמאה עד שהירקות כמעט רכים. מערבבים פנימה קמח עד לקבלת תערובת אחידה; מבשלים ומערבבים 2 דקות. מערבבים לאט מרק ואורז לא מרוקן. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה קלה. מנמיכים את האש; מערבבים פנימה את השמנת, הרוזמרין והמלח. מבשלים, לא מכוסים, כ -20 דקות או עד שהאורז רך.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
רוזמריןרוזמרין
חמאהחמאה
גזרגזר
סלריסלרי
מרקמרק
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
אורזאורז
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא לורן-פרייה ברוט (פיצול). יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
לורן-פרייה ברוט (לְפַצֵל)
לורן-פרייה ברוט (לְפַצֵל)
ספינת הדגל של לורן-פרייר, המגלמת את סגנון הבית: טרי להפליא וקל לשתייה. התערובת מורכבת מעל 55 קרוסים שונים (עם דירוג ממוצע של 94%). לאחר שהתיישן למעלה משלוש שנים, מוסיפים' ליקר ד 'משלחת' והשמפניה מתבגרת למשך שישה חודשים נוספים. התוצאה היא אף עדין אך מורכב, עם רמזים לפרי הדר, וחיך מאוזן טוב. מושלם כמו אפריטיף, הוא גם הולך טוב מאוד עם אוכל.