קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות3
ציון בריאות42
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק אטריות תאילנדיות צרוב

מרק אטריות תאילנדיות צרוב
מרק אטריות תאילנדי צרוב עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 3 מנות. עם 486 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 9g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו בצל, ג'ינג'רוט, שמן קנולה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הכרוב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כרוב שיש לו טעם של קינוח! כקינוח. זה מושלם עבור סתיו. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. נסו בשר צרוב ומרק אטריות, מרק אטריות תאילנדיות, ו מרק עוף עם אטריות תאילנדיות (מתכונים דומים).

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 יח' פרוסות פטריות לבנות2 יח' פרוסות פטריות לבנות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב, גרוסכרוב, גרוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן קנולה, שימוש מחולקשמן קנולה, שימוש מחולק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר, פרוסגזר, פרוס1קילוגרםצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות אורז, מוכן לפי ההוראות (אני אוהב אטריות תאילנדיות עבות)אטריות אורז, מוכן לפי ההוראות (אני אוהב אטריות תאילנדיות עבות)2(יכול להיות או להרחיק)רוטב דגיםרוטב דגים18פטריות שיטאקי, פרוסות (מיובשים או טריים)פטריות שיטאקי, פרוסות (מיובשים או טריים)9פרוסותgingerroot או galangal (9 פרוסות דקות באמצעות קולף)gingerroot או galangal (9 פרוסות דקות באמצעות קולף)2לימונים, מיץ שללימונים, מיץ של5עלי ליים כפיר, הגבעול האמצעי הוסר, פרוסעלי ליים כפיר, הגבעול האמצעי הוסר, פרוס2ביוןעשב לימון, רק חלק לבן, פרוסות גדולותעשב לימון, רק חלק לבן, פרוסות גדולות1בצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ3ריבס, קצוץ טרי או קפוא(צינור גדול)(צינור גדול)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, פרוס, לבן ואורבצל ירוק, פרוס, לבן ואור340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות יםצדפות ים3jalapenos או צ'ילי סראנו, דה גזע, deseed, לרבעיםjalapenos או צ'ילי סראנו, דה גזע, deseed, לרבעים3ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

שרדונה, שנין בלאן ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לצדפות. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה שמורת Ema סנטאן. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.