קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות10
ציון בריאות13
מגזין

מרק גבינת גן

מרק גבינת גן
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אופר, אז נסו מרק גבינת גן. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 252 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן. מתכון זה משמש 10. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. 3 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. מתכון זה מכלמתכונים דורש מים, מרגרינה, מרק עוף, שום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 56%, וזה טוב. מרק ירקות גן, מרק עגבניות גן, ו מרק גן פרחים דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בסיר של 6 ליטר הקפיצו סלרי, בצל ושום בחמאה או מרגרינה עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מערבבים פנימה קמח. מוסיפים בהדרגה מים, ולאחר מכן ירקות, קוביות מרק ועירית. מביאים לרתיחה, ולאחר מכן להפחית את החום. מכסים את המרק ומבשלים במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
ירקירק
עיריתעירית
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
3
מערבבים גבינה וחלב ומערבבים עד להמסה. לא להרתיח. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
גבינהגבינה
חלבחלב

ציוד

מרכיבים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא גרהם בק אושר צוף. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
גרהם בק בליס נקטר
גרהם בק בליס נקטר
למי שלא אוהב את זה יבש, גרהם בק דמי-שניות הוא תירוץ מצוין לפינוק עצמי וקלות דעת. ניחוחות שמרים קלים, עם רמזים של חמאה, דבש ופרלין, התוסס המענג הזה יעורר את החושים המתוקים שלך.תערובת: 39% שרדונה, 61% פינו נואר