קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

מרק הדלעת של גיזלה

מרק הדלעת של גיזלה
מרק הדלעת של גיזלה נטול גלוטן,, ראשוני וצמחוני ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 199 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 8 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זה עובד טוב כמו מרק. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, . גשו לסופר וקנו חמאה, מלח ופלפל, מיץ תפוזים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 50 דקות. וזה טוב. נסו דלעת סקווש: דלעת סקווש, אגס ומרק יוגורט, מרק דלורית עם זרעי סקווש בקארי, ו 2ways2percent: Butternut סקווש Pizzan ו מחית סקווש שמנת עם צדפות ובייקון (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה בסיר גדול או בסיר מרק על אש בינונית, ומבשלים ומערבבים את הבצל עד שקוף, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
בצלבצל
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
סירסיר
2
יוצקים את מרק העוף, ומערבבים את קוביות דלעת סקווש, מיץ תפוזים, וגרידת תפוזים. מביאים לרתיחה, להפחית את החום, ומבשלים עד קוביות הסקווש הם במכרז, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סקוושסקווש
מרק עוףמרק עוף
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
גרידה כתומהגרידה כתומה
3
יוצקים את המרק לתוך בלנדר, ממלאים את הכד לא יותר מחצי מלא. החזק את המכסה של הבלנדר עם מגבת מטבח מקופלת, בזהירות להתחיל את הבלנדר, באמצעות כמה פולסים מהירים כדי לקבל את המרק נע לפני שעזב אותו על פירה. מחית בקבוצות עד חלקה ויוצקים בחזרה לתוך הסיר. לחלופין, אתה יכול להשתמש בבלנדר מקל ורוטב את המרק נכון בסיר הבישול.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
בלנדרבלנדר
סירסיר
4
מקציפים בשמנת חמוצה עד חלקה, ומתבלים לפי הטעם במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
5
חום מעל חום בינוני-נמוך עד כמעט רותח, ומגישים חם.