קושיקל
מוכן ב23 דק.
מנות2
ציון בריאות4
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק טיפת ביצה חמה וחמוצה קל

מרק טיפת ביצה חמה וחמוצה קל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מרק, אז תנו הזדמנות ל מרק ביצה חמה וחמוצה קל. מנה זו מכילה סביב 5 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 103 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם אבקת מרק עוף, פלפלים, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 23 דקות. מתכונים דומים: מרק חם וחמוץ, מרק טיפות ביצה קל, ו מרק טיפות ביצה קל.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher) עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.