קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות11
מגזין

מרק ירקות

מרק ירקות
א ב ג מרק ירקות עשוי להיות מתכון טוב להרחבת אוסף ההר ד ' אובר שלך. מתכון ללא חלב זה משרת 8 . מנה אחת מכילה 61 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. אם יש לכם מרק בקר, פסטה אלפבית, טימין וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 48%. מתכונים דומים: מרק איי-בי-סי, מרק איי-בי-סי סיני, ו מרק איי-בי-סי (לואו סונג טאנג).

הוראות

1
מבשלים פסטה לפי הוראות החבילה. בסיר גדול, לשלב את שאר החומרים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 5 דקות או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסננים פסטה; מערבבים למרק.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מרקמרק

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא לארמנדייה-ברנייה קו רוחב אקסטרה ברוט. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 55 דולר.
לארמנדיאר-ברניאר קו רוחב אקסטר ברוט
לארמנדיאר-ברניאר קו רוחב אקסטר ברוט
כרמים ממוקמים בוורטוס, אוגר, אוויזה, קרמנט, המהווים קו קרוב למרידיאן ה -4. קו האורך הוא 60% יין בסיס מהוינטג ' 2009 המותסס בנירוסטה ו -40% יין מילואים מפודרה ואלון ניטרלי. 100% שרדונה התיישן על השקיות למעלה משנתיים ומינון של 4 גרם לליטר.